wibako

Zeppelin zm13 - problem z jazda

Zeppelin zm13 - problem z jazda

Postprzez agil » 26 Maj 2006 22:16

Chlopaki mam problem jezeli odpalimy maszyne i jest zimna nie da sie nia jezdzic wlecze sie to okropnie jezeli pochodzi dluzej rozgrzeje sie jest wszystko ok tyle ze to rozgrzanie troche trwa wiadomo ... czy ktos potrafi to zdiagnozowac mial ktos podobny problem moze ??

Awatar użytkownika
agil
Fachoperator

  • Posty: 698
  • Rejestracja: 08 Maj 2006 19:51
  • Miejscowość: Pszczyna

Reklama

simmet

Postprzez SITEMASTER » 27 Maj 2006 13:54

Podejżewam, ze będzie brudny filrt paliwa.
Też tak mam w gąsienicówce. Rano jak sie dusi gdy włącze jazdę.
Silnik przy jeżdzie jest bardziej obciążony i potrzebuje więcej picia.
Potem ja paliwo jest ciepłe i rzadsze lepiej przpływa przez filtr.

Awatar użytkownika
SITEMASTER
Fachoperator

  • Posty: 705
  • Rejestracja: 13 Lut 2006 16:37
  • Miejscowość: Olkusz

Postprzez Bartek » 28 Maj 2006 12:16

Zgadza się.
Paliwo ma niską tempetaturę wtedy wolniej przepływa przez filtr.
Pod wpływem temperatury zmienia się gęstość paliwa.
Sprawdź też czystość filtru, może nadszedł czas na zmianę :wink:

Jest jeszcze jedno może to być wina smarowania.
U mnie tak jest gdy włączam bądź wyłączam silnik jest taki przerywany pisk mi się wydaje że to wina smarowania. A wy co sądzicie?

Awatar użytkownika
Bartek
Fachoperator

  • Posty: 1245
  • Rejestracja: 18 Mar 2006 22:54
  • Miejscowość: Różan

Postprzez Jarecki » 28 Maj 2006 13:43

Spróbuj zmienić paliwo. Zatankuj w innej stacji. To też może być przyczyną.

Awatar użytkownika
Jarecki
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 24 Maj 2006 17:03
  • Miejscowość: Różan

Postprzez marek cxc » 28 Maj 2006 15:27

moim zdaniem paliwo nie ma tutaj nic do rzeczy. Popierwsze sprawdż czy nie zawiesza się hamulec ręczny on automatycznie się załancza gdy kluczyk w stacyjce jest w pozycji 0. Gdy klocki są wyrobione mogą się automatycznie nie chować i potrzebują jakiegoś czasu żeby się zluzować. Następna rzecz to olej hydrauliczny i filtr oleju hydraulicznego jeżeli zalany jest jakimś wynalazkiem o parametrach większych jak 46 to jak jest zimny to mogą się takie objawy pojawiać na zimnym oleju. No i trzecia ważna rzecz to olej w mostach i piastach lub jego brak. Po zadżwignięciu maszyny do góry każde koło powinno dać sie obrócić ręką (po przekręceniu kluczyka w pozycje 1)jeżeli się któregoś nie da tam szukaj przyczyny.

Awatar użytkownika
marek cxc
Pomocnik operatora

  • Posty: 74
  • Rejestracja: 15 Kwi 2006 17:20
  • Miejscowość: żory

Postprzez agil » 28 Maj 2006 18:05

Problem z głowy usterka usunieta tak jak mowiles Marku byl to filtr oleju hydraulicznego zaj.........any tak ze szok a druga sprawa uzupelnilismy olej w mostach i nie ta maszyna :)

Dzieki za pomoc

Pozdrawiam
Agil

Awatar użytkownika
agil
Fachoperator

  • Posty: 698
  • Rejestracja: 08 Maj 2006 19:51
  • Miejscowość: Pszczyna

Postprzez SITEMASTER » 28 Maj 2006 20:12

marek cxc napisał(a):moim zdaniem paliwo nie ma tutaj nic do rzeczy.

Kilka razy miałem taki problem i była to wina filtra paliwa. W tym przypadku akurat nie.

Awatar użytkownika
SITEMASTER
Fachoperator

  • Posty: 705
  • Rejestracja: 13 Lut 2006 16:37
  • Miejscowość: Olkusz

Postprzez zm13b » 08 Maj 2007 22:29

Koledzy . Jak rozpoznać że filtr klasyfikuje się do wymiany. Czy po samym kolorze papieru filtrującego można to stwierdzić?

zm13b
Fizol

  • Posty: 28
  • Rejestracja: 20 Gru 2006 19:02
  • Miejscowość: Radzyń

Postprzez Bartek » 09 Maj 2007 18:21

Jak zobaczysz szufelke piasku, kawałek liscia, trawy, itp...

W DTR masz co ile trzeba zmienać filtry...
- Na jakiej maszynie chciałbyś robić?
- Na byle qrwie aby zarobić...

Jak koparkę kiedy się zepsuła, tak ja kocham Cię!

CAT mój kochany czarno - zółty brat...

Awatar użytkownika
Bartek
Fachoperator

  • Posty: 1245
  • Rejestracja: 18 Mar 2006 22:54
  • Miejscowość: Różan

Postprzez zm13b » 09 Maj 2007 18:29

Liść w hydraulice? albo piach ? To już by chyba przesada... Mi się wydawało że ten filtr wychwytuje mniejsze drobiny.

zm13b
Fizol

  • Posty: 28
  • Rejestracja: 20 Gru 2006 19:02
  • Miejscowość: Radzyń

Postprzez Bartek » 09 Maj 2007 18:35

Mowa o filtrze paliwa :wink:
- Na jakiej maszynie chciałbyś robić?
- Na byle qrwie aby zarobić...

Jak koparkę kiedy się zepsuła, tak ja kocham Cię!

CAT mój kochany czarno - zółty brat...

Awatar użytkownika
Bartek
Fachoperator

  • Posty: 1245
  • Rejestracja: 18 Mar 2006 22:54
  • Miejscowość: Różan

Postprzez zm13b » 18 Maj 2007 23:21

Co ile motogodzin należy zmieniać filtr hydrauliki? Kupiłem do zeppelina zm13b i sporo kosztował bo 560 brutto :woot: , taniej nie dało rady , tylko drożej bo wybrałem tańszy zamiennik.

zm13b
Fizol

  • Posty: 28
  • Rejestracja: 20 Gru 2006 19:02
  • Miejscowość: Radzyń

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej