Dla tego silnika 0.9-1.3 wielkością zalecaną jest 1.1. Chociaż jak go bardziej rozprężysz to będzie miał spokojniejszą pracę. Ale w ostatnim wydanym suplemęcie do książki serwisowej dla tych silników, że względu na czystość spalin zalecają trzymać wymiar 1.0-1.1 Uszczelkę się kupuje a nie dorabia! Są tanie. Czasem jak mi się spieszy a mam grubszą to kładę na magnesówce i obniżam.
No wiesz co to ja tu zrywam ścięgna palców uderzając w klawiaturę a ty mi pochwała nie chcesz kliknąć? Tego to się po tobie nie spodziewałem Popraw to Następnym razem tego błędu nie zrobię Klikaj tylko się nie tłumacz że ci lewy klawisz myszy wysiadł
Max uszczelka to 3.9, a pod cylinder podkładasz dowolną ilość. Są w wymiarach 0.2, 0.5, 1mm.
No wiesz co to ja tu zrywam ścięgna palców uderzając w klawiaturę a ty mi pochwała nie chcesz kliknąć? Tego to się po tobie nie spodziewałem Popraw to Następnym razem tego błędu nie zrobię Klikaj tylko się nie tłumacz że ci lewy klawisz myszy wysiadł
OK dzięki , w sobotę składamy , luzy zaworowe 0,15 jak się nie mylę ? Jak by ktoś jeszcze podrzucił, jakim momentem dokręcać śruby głowicy , to już byśmy mieli chyba wszystko , no chyba że jeszcze coś wyskoczy
No wiesz co to ja tu zrywam ścięgna palców uderzając w klawiaturę a ty mi pochwała nie chcesz kliknąć? Tego to się po tobie nie spodziewałem Popraw to Następnym razem tego błędu nie zrobię Klikaj tylko się nie tłumacz że ci lewy klawisz myszy wysiadł
No wiesz co to ja tu zrywam ścięgna palców uderzając w klawiaturę a ty mi pochwała nie chcesz kliknąć? Tego to się po tobie nie spodziewałem Popraw to Następnym razem tego błędu nie zrobię Klikaj tylko się nie tłumacz że ci lewy klawisz myszy wysiadł