05 Lut 2014 22:51
Marka i model maszyny: Zeppelin Zm 19
Mam pytanie odnośnie Silnik DEUTZ BF6L913.
Jaka powinna być odległość tłoka od głowicy? bo mamy jedna głowicę po planowaniu i chcemy dobrać uszczelkę.
06 Lut 2014 00:05
Dla tego silnika 0.9-1.3 wielkością zalecaną jest 1.1. Chociaż jak go bardziej rozprężysz to będzie miał spokojniejszą pracę.
Ale w ostatnim wydanym suplemęcie do książki serwisowej dla tych silników, że względu na czystość spalin zalecają trzymać wymiar 1.0-1.1
Uszczelkę się kupuje a nie dorabia! Są tanie. Czasem jak mi się spieszy a mam grubszą to kładę na magnesówce i obniżam.
06 Lut 2014 17:31
A co zrobić jak po z planowaniu głowicy, najgrubsza uszczelka jaka występuje w sprzedaży okazuje się odrobinę za niska ?
06 Lut 2014 17:41
Podłożyć pod tuleję więcej podkładek, wtedy uzyskasz większą komorę na niższej podkładce pod głowicą.
06 Lut 2014 18:21
Max uszczelka to 3.9, a pod cylinder podkładasz dowolną ilość. Są w wymiarach 0.2, 0.5, 1mm.
06 Lut 2014 18:57
OK dzięki , w sobotę składamy , luzy zaworowe 0,15 jak się nie mylę ?
Jak by ktoś jeszcze podrzucił, jakim momentem dokręcać śruby głowicy , to już byśmy mieli chyba wszystko , no chyba że jeszcze coś wyskoczy
06 Lut 2014 20:19
Luz 0.15
Śruby głowicy 1)40Nm 2)45° 3)45° 4)45° 5)30° =165°
Śruby się mierzy czy nie są wyciągnięte.
07 Lut 2014 22:05
Śruby wszystkie cztery nowe, bo jedną i tak żeśmy urwali przy odkręcaniu
03 Mar 2015 15:21
Witam..
Czy mógłby ktoś jeszcze podać z jaką siła należy dokręcić wał korbowy do tego silnika BF6L913?
04 Mar 2015 06:38
1)30Nm 2)60° 3)45°
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.