10 Sie 2016 17:48
Marka i model maszyny: Zeppelin ZM15C
Rok produkcji: 1996
Witam! Mam problem z Zeppelinem, w czasie pracy spada mu ciśnienie oleju w silniku. Po podłączeniu zegara i uruchomieniu maszyna trzyma na poziomie 6bar, a w czasie pracy spada do 0. Poziom oleju jest w normie, czym to może być spowodowane?
10 Sie 2016 20:48
Pompa oleju . panewki .itp . przy zerowym cisnieniu lada moment zatrze sie turbina a i rozumiem że silnik perkins
10 Sie 2016 21:01
Moze tez to byc zawor cisnieniowy przy pompie olejowej.w zasadzie wymienia sir cala pompe.zwalasz miske I latwy dostep czasami jednak miski nie idzie zdjac zalezy jaki smok
10 Sie 2016 21:01
Lub CAT w wersji C był chyba tez CAT TURBO. pewnie na panewkach ucieka.
11 Sie 2016 07:57
Jest to silnik Perkinsa Turbo. Panewki myślę, że byłoby słychać.
11 Sie 2016 16:57
Usłyszysz jak zapiszczą i silnik stanie dęba
Nie muszą"stukać" panewki aby gubiły ciśnienie
11 Sie 2016 22:59
Nie ma co gdybac.odkrecaj miske obejrzyj panewki i pompe ale najpierw sprawdź czy olej nie jest rozcienczony przez rope
14 Sie 2016 14:27
Tam nie ma żadnego CATa. To też PERKINS 1004 tylko pomalowany na żółto.
W tej odmianie silnika żeby wywlec pompę trzeba jeszcze zdjąć rozrząd bo śruby mocujące są od czoła bloku pod obudową kół rozrządu.
19 Sie 2016 20:50
Koparka naprawiana, problemem była chłodnica oleju w silniku. Pozdrawiam
19 Sie 2016 21:06
Przeciek ? Zaklejona?
19 Sie 2016 21:31
Była zaklejona" spiekami", założyliśmy nową i wszystko wróciło do normy.
19 Sie 2016 21:49
Czyli rozgrzewał się do takiego stopnia że był pewnie"jak woda". Ważne że problem rozwiązany
Przez coś takiego można było by wykończyć silnik. . .
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.