ketral
wibako
BSL TURBO
klinikamaszyn



ZM15 cisnienie w puntach katrolnych

ZM15 cisnienie w puntach katrolnych

Postprzez maniuchna » 07 Wrz 2016 20:14

Marka i model maszyny: zeppelin zm15
Rok produkcji: 1991

Witam koledzy, jakie cisnienie powinien wskazywac manometr w punktach kontrolnych P1 i P2 w wykonywanych poszczegolnych funkcjach?

maniuchna
Pomocnik operatora

  • Posty: 61
  • Rejestracja: 04 Mar 2016 17:48

Maszyna: zeppelin zm15

Firma: brak


Reklama

cisnienie w puntach katrolnuch

Postprzez zeppelin zm 15 » 07 Wrz 2016 20:59

Dla P1 i P2 ok 280-290 bar

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Zeppelin Zm 15, Hanomag 44 C Hanomag 50 E

Firma: Wspaniała


Re: cisnienie w puntach katrolnuch

Postprzez maniuchna » 08 Wrz 2016 09:43

OK, ale nie na wszystkich wykonywanych funkcjach jest takie same ? p1- na zablokowanym obrocie mam ok210- 220 bar, na otwarciu max lyzki ok300- 310 bar, ramie uniesione max ok 300- 310 bar, wysiegnik na siebie max ok 400- 410 bar . P2 - jazda na zablokowanym( zajacu) ok310- 320 bar, na otwarciu max lyzkiok 300- 310 bar, ramie uniesione max ok 300- 310 bar, wysiegnik na siebie max ok 410 bar, trzecie ramie wysuniete max ok 430bar.? Co sadzisz o tych pomiarach ? :)

maniuchna
Pomocnik operatora

  • Posty: 61
  • Rejestracja: 04 Mar 2016 17:48

Maszyna: zeppelin zm15

Firma: brak


Re: cisnienie w puntach katrolnuch

Postprzez TRANSKOP81 » 08 Wrz 2016 12:43

Widać że ktoś zaworami kręcił bo 430bar to stanowczo za dużo

TRANSKOP81
Fachoperator

Maszyna: zeppelin 19 ,case1288,MAN 8x8,tatra 815 ,HANOMAG 60E

Firma: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE


cisnienie w puntach IP katrolnuch

Postprzez zeppelin zm 15 » 08 Wrz 2016 17:18

No ktoś się tam bawił widocznie. Nie dusi Ci silnika przy tak dużym ciśnieniu? Wszędzie powinno być mniej więcej takie same 280-290 bar

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Zeppelin Zm 15, Hanomag 44 C Hanomag 50 E

Firma: Wspaniała


Re: cisnienie w puntach katrolnuch

Postprzez TRANSKOP81 » 08 Wrz 2016 19:49

Silnika może nie przyduszac bo pompa sie zeruje jednak może rozrywac węże lub w najgorszym przypadku rozwali pompę

TRANSKOP81
Fachoperator

Maszyna: zeppelin 19 ,case1288,MAN 8x8,tatra 815 ,HANOMAG 60E

Firma: ROBOTY ZIEMNE I DROGOWE


Re: cisnienie w puntach katrolnuch

Postprzez maniuchna » 08 Wrz 2016 20:20

Nie obciaza to silnika. Koledzy ustawialem te dwie wartosci (P1-P2) glownymi zaworami przelewowymi znajdujace sie po lewej stronie kazdego z rozdzielaczy , tak jak wczesniej pisalem ok 300-310 bar, ale przy nie ktorych funkcjach wykonywanych cisnienie sie nie zmienilo, np.przy obrocie,wysiegniku,jazda, lamane trzecie ramie.

maniuchna
Pomocnik operatora

  • Posty: 61
  • Rejestracja: 04 Mar 2016 17:48

Maszyna: zeppelin zm15

Firma: brak


cisnienie w puntach katrolnuch

Postprzez zeppelin zm 15 » 08 Wrz 2016 22:31

A masz jakiś problem z maszyną że sprawdzasz ciśnienia?

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Zeppelin Zm 15, Hanomag 44 C Hanomag 50 E

Firma: Wspaniała


cisnienie w puntach katrolnuch

Postprzez maniuchna » 09 Wrz 2016 09:48

Oringi wymienialem w tych zaworach bo ciekl z nich olej. Kolego cisnienie co mi podales to fabrycznie jest tak ustawione ?

maniuchna
Pomocnik operatora

  • Posty: 61
  • Rejestracja: 04 Mar 2016 17:48

Maszyna: zeppelin zm15

Firma: brak


cisnienie w puntach katrolnuch

Postprzez zeppelin zm 15 » 09 Wrz 2016 17:22

Doczytałem na forum że takie powinno być :)

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Zeppelin Zm 15, Hanomag 44 C Hanomag 50 E

Firma: Wspaniała


cisnienie w puntach katrolnuch

Postprzez maniuchna » 11 Wrz 2016 21:57

No ja tez przegladalem to pisali 300-320bar. Zostane przy twoich ustawieniach jak takie powinno byc :) :piwo:

maniuchna
Pomocnik operatora

  • Posty: 61
  • Rejestracja: 04 Mar 2016 17:48

Maszyna: zeppelin zm15

Firma: brak


cisnienie w puntach katrolnuch

Postprzez zeppelin zm 15 » 11 Wrz 2016 22:06

Trochę pokopałem w forum i znalazłem takie ciśnienia.

Autor postu otrzymał pochwałę

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Zeppelin Zm 15, Hanomag 44 C Hanomag 50 E

Firma: Wspaniała


Re: cisnienie w puntach katrolnuch

Postprzez WN-TECH » 13 Paź 2016 20:19

maniuchna napisał(a):Nie obciaza to silnika. Koledzy ustawialem te dwie wartosci (P1-P2) glownymi zaworami przelewowymi znajdujace sie po lewej stronie kazdego z rozdzielaczy , tak jak wczesniej pisalem ok 300-310 bar, ale przy nie ktorych funkcjach wykonywanych cisnienie sie nie zmienilo, np.przy obrocie,wysiegniku,jazda, lamane trzecie ramie.



nie zmieniło się ponieważ te ciśnienia są ustawione niżej na innych zaworach.jak byś miał na obrocie np;320 bar to po tygodniu by sie silnik albo reduktor rozsypał.
serwis maszyn budowlanych.
tel 785939252

WN-TECH
Operator

  • Posty: 314
  • Rejestracja: 08 Sie 2013 20:13
  • Miejscowość: kielce
  • Pochwały: 12

Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

eRobocze

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej