Strona 1 z 1

ZM15 cisnienie w puntach katrolnych

PostWysłany: 07 Wrz 2016 21:14
przez maniuchna
Marka i model maszyny: zeppelin zm15
Rok produkcji: 1991

Witam koledzy, jakie cisnienie powinien wskazywac manometr w punktach kontrolnych P1 i P2 w wykonywanych poszczegolnych funkcjach?

cisnienie w puntach katrolnuch

PostWysłany: 07 Wrz 2016 21:59
przez zeppelin zm 15
Dla P1 i P2 ok 280-290 bar

Re: cisnienie w puntach katrolnuch

PostWysłany: 08 Wrz 2016 10:43
przez maniuchna
OK, ale nie na wszystkich wykonywanych funkcjach jest takie same ? p1- na zablokowanym obrocie mam ok210- 220 bar, na otwarciu max lyzki ok300- 310 bar, ramie uniesione max ok 300- 310 bar, wysiegnik na siebie max ok 400- 410 bar . P2 - jazda na zablokowanym( zajacu) ok310- 320 bar, na otwarciu max lyzkiok 300- 310 bar, ramie uniesione max ok 300- 310 bar, wysiegnik na siebie max ok 410 bar, trzecie ramie wysuniete max ok 430bar.? Co sadzisz o tych pomiarach ? :)

Re: cisnienie w puntach katrolnuch

PostWysłany: 08 Wrz 2016 13:43
przez TRANSKOP81
Widać że ktoś zaworami kręcił bo 430bar to stanowczo za dużo

cisnienie w puntach IP katrolnuch

PostWysłany: 08 Wrz 2016 18:18
przez zeppelin zm 15
No ktoś się tam bawił widocznie. Nie dusi Ci silnika przy tak dużym ciśnieniu? Wszędzie powinno być mniej więcej takie same 280-290 bar

Re: cisnienie w puntach katrolnuch

PostWysłany: 08 Wrz 2016 20:49
przez TRANSKOP81
Silnika może nie przyduszac bo pompa sie zeruje jednak może rozrywac węże lub w najgorszym przypadku rozwali pompę

Re: cisnienie w puntach katrolnuch

PostWysłany: 08 Wrz 2016 21:20
przez maniuchna
Nie obciaza to silnika. Koledzy ustawialem te dwie wartosci (P1-P2) glownymi zaworami przelewowymi znajdujace sie po lewej stronie kazdego z rozdzielaczy , tak jak wczesniej pisalem ok 300-310 bar, ale przy nie ktorych funkcjach wykonywanych cisnienie sie nie zmienilo, np.przy obrocie,wysiegniku,jazda, lamane trzecie ramie.

cisnienie w puntach katrolnuch

PostWysłany: 08 Wrz 2016 23:31
przez zeppelin zm 15
A masz jakiś problem z maszyną że sprawdzasz ciśnienia?

cisnienie w puntach katrolnuch

PostWysłany: 09 Wrz 2016 10:48
przez maniuchna
Oringi wymienialem w tych zaworach bo ciekl z nich olej. Kolego cisnienie co mi podales to fabrycznie jest tak ustawione ?

cisnienie w puntach katrolnuch

PostWysłany: 09 Wrz 2016 18:22
przez zeppelin zm 15
Doczytałem na forum że takie powinno być :)

cisnienie w puntach katrolnuch

PostWysłany: 11 Wrz 2016 22:57
przez maniuchna
No ja tez przegladalem to pisali 300-320bar. Zostane przy twoich ustawieniach jak takie powinno byc :) :piwo:

cisnienie w puntach katrolnuch

PostWysłany: 11 Wrz 2016 23:06
przez zeppelin zm 15
Trochę pokopałem w forum i znalazłem takie ciśnienia.

Re: cisnienie w puntach katrolnuch

PostWysłany: 13 Paź 2016 21:19
przez WN-TECH
maniuchna napisał(a):Nie obciaza to silnika. Koledzy ustawialem te dwie wartosci (P1-P2) glownymi zaworami przelewowymi znajdujace sie po lewej stronie kazdego z rozdzielaczy , tak jak wczesniej pisalem ok 300-310 bar, ale przy nie ktorych funkcjach wykonywanych cisnienie sie nie zmienilo, np.przy obrocie,wysiegniku,jazda, lamane trzecie ramie.



nie zmieniło się ponieważ te ciśnienia są ustawione niżej na innych zaworach.jak byś miał na obrocie np;320 bar to po tygodniu by sie silnik albo reduktor rozsypał.