29 Sty 2017 20:45
Wykręć tą całą kostkę gdzie regulowałeś ciśnienie i zobacz czy w środku nie ma jakiś pęknięć lub uszkodzonych jakiś o ring. Gdzieś musi być przyczyna że ciśnienie ładowania ok a hamulców już nie.
29 Sty 2017 20:48
Cały czas masz cisnienie 145bar?
29 Sty 2017 20:55
Ciekawe czy da sie ten blok naprawic i co naprawic w nim , napewno ktos sie juz z ty zmagal ? Tak takie teraz ustawilem myslelismy ze to pomoze, jak zacznie syczes to cisnienie SP 145bar nie spada.
29 Sty 2017 21:08
Wspomaganie rozumiem że działa dobrze? Wykręć zawór którym regulowałeś ciśnienie i zobacz czy w nim czegoś np nie ma lub nie jest jakoś uszkodzony. Powinno ciśnienie nabić a wtedy zarzucić namiar oleju. Być może twój nie otwiera się do końca i przepływ oleju powoduje syczenie.
29 Sty 2017 21:22
Wykrecalem ten zawor co regulowalem tam wszustko ok.Tylko w tym zaworze co hamulec sie wciska sa takie dwie sprerzyny a miedzy nimi podkladka ciekawe czy ona tam powinla byc. Wspomaganie mierzylem to cisnienie bylo ok 140bar, to co orbitrol moze byc przyczyna albo kolumna obrotu?
29 Sty 2017 21:26
A rozkręciłeś go? Najlepiej wyjmij tą całą kość rozkręć ją i wrzuć zdjęcia tego co cię niepokoi.
29 Sty 2017 21:27
Pompa nie może cały czas byc pod obciążeniem.wymontuj cały blok rozbierz, poogladaj może coś zatarte ,wylupane itp. Najpierw ładują sie akumulatory potem przelacza sie strumien na orbitrol
29 Sty 2017 21:32
Sprawdź też czy pompa się grzeje.
29 Sty 2017 21:56
Masz racie nie moze caly czas pracowac pompa bo ja wykoncze a kupywalem nowa .To co koledzy jak juz mam olej spuszczonu z bloku bo te zawory wykrecalem i sprawdzalem to jutro wymontowac juz blok i go dokladnie sprawdzic ? Tam moze byc przyczyna?
29 Sty 2017 22:00
Dokładnie. Na spokojnie go obejrz. Nieraz problem tkwi w szczegółach.
29 Sty 2017 22:04
Moim zdaniem tak zrób. Wydaje mi sie że podczas ladowania akumulatorów jest przeciek
29 Sty 2017 22:34
Tak nieraz sa to szczegoly co sie pozniej w jedno uklada. Czytalem wczesniejsze posty byl ten temat ruszony z ty syczeniem ale nie do konca co za tym siedzi.
29 Sty 2017 22:37
Temat umarł kilka lat temu . Ktoś pewnie sobie poradził i forum miał już w du...ie.
01 Lut 2017 22:38
Nie mam pojecia wymienilem oringi w tym bloku cisnienie niby sie podnioslo BBR-55bar ale syczy a bylo 35bar. Rurka osluchalem to syczy w metalowym przewodzie co idzie bo orbitrola, co najczesciej wyrabia sie w orbitrolu ?
01 Lut 2017 23:32
A jak kręcisz kierownicą też syczy?
01 Lut 2017 23:42
Jak krece kierownica to przestaje syczec wystarczy tylko ruszyc. U siebie jak podlaczysz sie pod P3 i skrecisz kolami max to szybko manometr pokazuje ci 140 bar, bo u mnie chwile musze czekac zeby doszlo cisnieni do 140bar
02 Lut 2017 19:10
Rozebralem orbitrol i niby wszystko ok,masakra. Jeszcze wykręca akumulatory hydrauliczne przejrze ,które to są od bloku hamulcowego,mają jakieś uszczelniacze .
02 Lut 2017 21:23
Akumulatory tylko są po to aby były hamulce jak koparka zgaśnie i są fabrycznie nabite gazem w odpowiednim ciśnieniu
02 Lut 2017 21:57
To nie ma sensu ich ruszac? bo chcialem inne wsadzic i sprawdzic. To co w kolumnie byla by nieszczelnosc ? , ale jak hamulca nie wcisne to cisnienie nie jdzie przez kolumne to nie powinlo syczes ?
02 Lut 2017 22:31
Jak masz inne na podmianę nie nie zaszkodzi podmienić. Ciśnienie musi iść na orbitrol bo przecież możesz kręcić jak nie hamujesz? Jest tylko tak że najpierw nabija ciśnienie w hamulce a potem dopiero idzie na orbitrol.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.