19 Lut 2018 21:13
To gdzie szukać dalej?
Silnik jazdy sprawny, pompa daje ciśnienie, na obrocie brak przecieku...
19 Lut 2018 22:40
Jakie ciśnienie jest na zablokowanych kołach na jeździe do przodu a jakie do tyłu, na szybkiej i wolnej jeździe?
Jakie na innych funkcjach? Jakie na lemieszu w obydwie strony do zablokowania ruchu?
Gdyby to były sprzęgła to już by się spaliły a olej w skrzyni byłby czarny lub metaliczno szary. Dla pewności pojeździj chwile i sprawdź jeszcze raz...
Czy te modele nie miały problemów z szpulami w rozdzielaczu? Jakieś otworki tam są?
19 Lut 2018 23:22
Pytanie kto i w jaki sposób sprawdzał silnik jazdy i na ile to sprawdzenie jest wiarygodne .po drugie to ze pompa daje cisnienie to nic nie znaczy ,liczy sie wydajność pod ciśnieniem
21 Lut 2018 23:42
Dziś trochę posiedziałem przy maszynie. Pomierzyłem trochę ciśnień. I tak:
Oba złącza na sprzęgła w skrzyni pokazały po 35bar. Czyli wychodzi okey.
Lemiesz w górę 320bar
Lemiesz w dół 320bar
3 ramie w górę 320bar
3 ramię w dół 320bar
zamknięcie łyżki 320bar
otwarcie łyżki 320bar
obrót w prawo 240bar
obrót w lewo 240bar
całe ramię góra 230bar
jazda:
zawór w ramie 1 pozycja
przód żółw..210-250bar........przód zając 320bar
tył żółw......210-250bar........tył zając 250bar
zawór w ramie 2 pozycja
przód żółw..210-250bar........przód zając 320bar
tył żółw......210-250bar........tył zając 250bar
na żółwiu ciężko mi było zmierzyć ciśnienie gdyż koła mi się obracały nawet jak się zaparłem koparką, ale robiłem parę prób i tak wychodziło raz 210, a raz 250. Cały czas w pomiędzy tym zakresem.
Faktycznie koparka od samego początku miała trochę ciężej jeździć do tyłu, ale jeździła okey. Na dzień dzisiejszy jeździ słabo, ale też zauważalnie wolniej w tył.
Silnik jazdy zawoziłem do Pińczowa, ale z tego co zauważyłem oni go gdzieś wysyłali. Przy odbiorze wyglądał na faktycznie sprawdzany..
25 Lut 2018 16:13
I co miałeś jakiegoś magika do tego czy stoisz w miejscu?
25 Lut 2018 17:38
Póki co bez zmian....
W następny weekend może coś spróbuję jeszcze poszukać...
25 Lut 2018 22:34
W bloku zaworowym gdzie od dołu jest czujnik , dwie cewki od góry to pierwszy elektrozawór jest bodajże od blokowania jazdy a druga od biegów żółw zając. Sprubuj wykręcić ten elektrozawór i zobacz w jakim stanie są oringi na nim. (Jest to ten na którym powinny być taki grzybek do wciśnięcia z góry i po przekręceniu zablokowaniu)
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.