Poszukuję fachowca do zeppelina zm15C przeładunkowa
Wysłany: 14 Maj 2018 15:50
Witam poszukuję kogoś kto ogarnie zeppelina zm15C, problem z głównym ramieniem wolno podnosi a opuszcza jeszcze wolniej. Jak ruszę joystickiem delikatnie to idzie wolno, ale jak wezmę na maxa do końca to już masakra. Dodam że w momencie użycia każdej funkcji na maxa dusiło silnik. Był fachowiec pokręcił śrubą w pompie i zrobił że już nie dusi silnika i na tym koniec. Zapłaciłem i maszyna jak nie chodziła tak nie chodzi. Zauważyłem że w momencie obrotu jak zmykam chwytak maszyna szybciej się obraca i to samo jest z ramieniem w momencie opuszczania jak zamykam chwytak ramię opada szybciej Potrzebuje konkretnej osoby żeby ją naprawiła lub postawiła diagnozę co jest popsute i co wymienić.
Pozdrawiam
-- 03 Maj 2018 21:50 --
Dzisiaj pomierzyłem wszystkie punkty.
Główne ramię do siebie na maxa 325 bar
Główne ramię od siebie na maxa 280 bar
Ostatnie ramię do siebie na maxa 310 bar
Ostatnie ramię od siebie na maxa 280 bar
Płóg uniesiony na maxa 280 bar
Pług opuszczony na maxa 280 bar
Łapy na maxa podniesione 280 bar
Łapy na maxa opuszczone 280 bar
Jazda na zablokowanych kołach przód, tył 310 bar
Obrót w prawo, lewo na zablokowanym ramieniu P1 275
Obrót w prawo, lewo na zablokowanym ramieniu P2 230
Ładowanie akumulatorów 65 bar
Opuszczanie ramienia głównego w dół yoistick na maxa 240 bar z dołożeniem zamykania chwytaka spada do 0 bar
Opuszczanie ramienia głównego w dół yoistick delikatnie ruszony 0 bar
DR 23 bar Hamulec obrotu brak reakcji syczenie za kabiną
BBR 65 bar ciśnienie układu hamulcowego przy wciśniętym pedale
Ciśnienie sterujące stałe PV 32 bary
Jakieś podpowiedzi ręce już mi opadają
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-- 03 Maj 2018 21:50 --
Dzisiaj pomierzyłem wszystkie punkty.
Główne ramię do siebie na maxa 325 bar
Główne ramię od siebie na maxa 280 bar
Ostatnie ramię do siebie na maxa 310 bar
Ostatnie ramię od siebie na maxa 280 bar
Płóg uniesiony na maxa 280 bar
Pług opuszczony na maxa 280 bar
Łapy na maxa podniesione 280 bar
Łapy na maxa opuszczone 280 bar
Jazda na zablokowanych kołach przód, tył 310 bar
Obrót w prawo, lewo na zablokowanym ramieniu P1 275
Obrót w prawo, lewo na zablokowanym ramieniu P2 230
Ładowanie akumulatorów 65 bar
Opuszczanie ramienia głównego w dół yoistick na maxa 240 bar z dołożeniem zamykania chwytaka spada do 0 bar
Opuszczanie ramienia głównego w dół yoistick delikatnie ruszony 0 bar
DR 23 bar Hamulec obrotu brak reakcji syczenie za kabiną
BBR 65 bar ciśnienie układu hamulcowego przy wciśniętym pedale
Ciśnienie sterujące stałe PV 32 bary
Jakieś podpowiedzi ręce już mi opadają
Pozdrawiam