24 Mar 2019 14:50
Marka i model maszyny: zeppelin zm 13b
Rok produkcji: 1994
Problem pojawił sie wczoraj kiedy równałem ziemie u siebie na działce. Na początku normalnie się skręcało potem coraz cieżej a na końcu prawie wcale nie było skrętu nawet jak sie podniosłem na łyżce zeby koła były w powietrzu to szło urwać kierownice... Od czego zacząć ?? Mam niedzieje ze kolega zeppelin pomoże
24 Mar 2019 14:53
Syczy pod kabiną? Czy tylko np rano jak odpalisz to po jakimś czasie syknie i np co jakiś czas jest taki odgłos słyszeć? Masz skarpówkę hydrauliczną? Działa poprawnie? Hamulce działają poprawnie?
24 Mar 2019 15:11
Pod kabiną nie słychać żadnego syczenia. Nie mam skarpówki, zwykła z zębami, tak hamulce działają poprawnie.
24 Mar 2019 15:15
Trzeba by zmierzyć ciśnienie jakie dochodzi do orbitrol. Jak zgasisz maszynę jak ciężko kręci się kierownicą?
24 Mar 2019 15:31
Jak zmieżyć ciśnienie które dochodzi na orbitrol ?? Własnie jak koparka zapalona to kierownica chodzi tak samo jak zgaszona ...
24 Mar 2019 15:34
Musisz poszukać na forum który port pomiarowy jest od układu wspomagania i sprawdzić ile wynosi ale wydaje mi się że wysypał ci się orbitrol.
24 Mar 2019 15:49
Rozumiem. Piszac port masz na mysli któryś z tych co sa jak sie podnosi klape gdzie sa akumulatory ?? Tam jest p1 p2 p3 itp
24 Mar 2019 17:55
Czyli mnie interesuje punkt pomiarowy p3
24 Mar 2019 19:19
Moim zdaniem pompa padnieta
24 Mar 2019 19:37
Pisałem post na pogaduchach ale jak narazie cisza i może ty mi doradzisz jakie zegary do pomiarów kupić ?? Bo na allegro sporo tego jest... chodzi mi o jakiś zestaw do pomiaru spreżania w dieslu ciśnienia i do hydrauliki możesz polecic jakiś zestaw nie za miliony oczywiscie bo bede tego używał sporadycznie
-- 24 Mar 2019 18:37 --
Albo powiedzmy na początek jakiś najtańszy tester zeby zmierzyć Ciśnienie na punkcie P3
24 Mar 2019 20:43
Napisałem w tamtym temacie
24 Mar 2019 21:50
Dziękuje za porady ale niestety dopiero pewnie koło soboty bede sie za to brał i dam znać co i jak
24 Mar 2019 23:02
Nie nie ma potrzeby
25 Mar 2019 11:30
Jakby pompa byla padnieta to nie dzialaly by hamulce, bo pompa daje cisnienie w pedal hamulca, a nastepnie przez hamulec przechodzi dalej do orbitrola. Albo jest dziurawy hamulec, albo rozdyndany orbitrol.
25 Mar 2019 12:22
Tak tylko że pompa najpierw ładuje akumulatory hamulcowe i dopuki akumulatory są nie doladowane to zawór nie puszcza na orbitrol a hamulce będą działać nawet przy 30 barach
26 Mar 2019 10:55
Zgadza sie, dobrze kolega wyzej prawi, hamulce nie potrzebuja az takiego cisnienia jak orbitrol. Z reszta sam fakt, ze na zimno dziala, a wraz ze wzrostem temperatury oleju sprawnosc ukladu kierowania spada, moze swiadczyc ze wina tkwi w pompce.
01 Kwi 2019 20:34
Narazie całkowity brak czasu żeby sie tym zająć... jak znajde chwike to sie tym zajme a co do pomiarów ciśnienia na zaworze p3 należy go wykonać na skręconej kierownicy ?? Czy nie ma to jakiegoś większego znaczenia ?? A co do orbitrola jak by sie to okazało ze on jest padnięty to szukać orginały czy np dopasować w jakimś sklepie rolniczym np od jakiegoś traktora ??
-- 01 Kwi 2019 19:34 --
I jakie ma być poprawne ciśnienie na orbotrolu ?? Znajomy który serwisuje wózki widłowe mówił ze powino być 120 bar a w koparce mowi ze raczej też takie powinno byc ale nie jest pewny
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.