wibako

Liebherr 912 gąsienicowa

Moderator: MARIO/MECALAC

Liebherr 912 gąsienicowa

Postprzez PiatyElement » 08 Lis 2010 00:04

Witam
Czy nie spotkał się ktoś z kolegów z objawem (Liebherr 912 gąsienicowa) takim, że podczas jazdy prawa gąsienica szarpie/zrywa tak jak by się na ułamki sekund zacinała na niej jazda. Co może być przyczyną? Za sugestie i rady będę wdzięczny.

Pzdr.

Awatar użytkownika
PiatyElement
Fachoperator

  • Posty: 688
  • Rejestracja: 20 Lut 2009 17:10
  • Miejscowość: Płock
  • Pochwały: 41

Maszyna: Żółta

Firma: SEMABUD


Reklama

simmet

Postprzez miloszguzik » 08 Lis 2010 11:38

Zrób tak:oprzyj łyżkę o grunt po stronie po której chrupie,podnieś się na tyle żeby gąsienica była w powietrzu,niech ktoś z węza myje tą gąsienicę,a ty powoli włącz napęd tej strony a ten drugi niech oceni stan rolek,trybów i płetw.Moga byc połamane,zużyte itd.Sprawdź także zwis gąsienicy,może jest za luźna względem drugiej strony.
Operator koparki(3),koparko-ładowarki,kierowca wywrotki

miloszguzik
Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 07 Lis 2010 16:30
  • Miejscowość: Krośniewice

Postprzez Intramex » 08 Lis 2010 12:07

szarpnięcia mogą być też spowodowane wytartymi kołami napędowymi - zęby przeskakują.
Intramex Polska - nasza strona
Podwozia gąsienicowe, napędy gąsienic
Części CAT,Komatsu
Zęby, lemiesze, groty, oleje, filtry
tel. 781-314-101

Nasz facebook - lubię to!

Awatar użytkownika
Intramex
Operator

  • Posty: 329
  • Rejestracja: 16 Lis 2009 16:19
  • Miejscowość: gliwice
  • Pochwały: 1

Postprzez PiatyElement » 10 Lis 2010 00:19

Witam
Dziękuję za odp.
Przy koparce będę prawdopodobnie w piątek, sprawdzę i dam znak.
Myślę że wina pompy to nie będzie bo i druga gąsienica by wariowała. Ewentualnie wina elektryki lub jakiegoś rozdzielacza lub elektrozaworu, który steruje tą gąsienicą.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
PiatyElement
Fachoperator

  • Posty: 688
  • Rejestracja: 20 Lut 2009 17:10
  • Miejscowość: Płock
  • Pochwały: 41

Maszyna: Żółta

Firma: SEMABUD


Postprzez lkop » 10 Lis 2010 08:40

niestety może być i wina pompy, bardzo często w liebherrach się to zdaża. Ale po pierwsze potrzeba wyeliminować usterki mechaniczne tak jak sugerowano powyżej, warto sprawdzić stan oleju w przekładni bocznej (często go brak :wink: ). Sprawdź też czy przeacznik na konsoli lewej masz w pozycji 1, (niektórzy myslą że 2 to szybsza praca). Może być przeciek na kolumnie obrotu, i ostatecznie trzeba by było sprawdxzić pompy, hydromotor,a do tego potrzeba paru manometrów ,miernik z mA i potrzeba wiedzieć jak to zrobić.

Awatar użytkownika
lkop
Operator

  • Posty: 378
  • Rejestracja: 07 Paź 2009 19:49
  • Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
  • Pochwały: 15

Maszyna: LIEBHERR, Case, Manitou , Silniki, Skrzynie biegów

Firma: PARTSERVICE


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej