Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

O&K Silnik jazdy - Do czego służą te zawory?

27 Wrz 2011 21:06

Tak wywnioskowałem z informacji z netu :roll:

O&K Silnik jazdy - Do czego służą te zawory?

27 Wrz 2011 21:51

możliwe że to trafna diagnoza

O&K Silnik jazdy - Do czego służą te zawory?

29 Wrz 2011 20:11

No bo nic innego nie przychodzi mi do głowy. Tak na logikę to na 99% to właśnie silnik jazdy jest juz na wyczerpaniu. Kolumna raczej nie bo gdyby puszczała olej na inne sekcje to np: przy jeżdzie by się pług opuszczał lub coś podobnego. Rozdzielacz jest ok bo wszystkie ruchy są super - maszyna jest bardzo szybka i silna. Ale co ciekawe dorwałem się do zaworu proporcjonalnego (tak mi się wydaje) i metodą prób i błędów po obrociku po obrociku i mozna jazdę podciągnąć, ale wtedy równocześnie podciąga się wszystkie czynnośći i ciśnienie jest ogromne bo przy kopaniu aż silnik staje, a przy jeździe zapierdziela jak szalona, nawet pod górkę, aż byłem w szoku, ale wróciłem do starych ustawień bo coś by nie wytrzymało. Podejrzewam, że ciśnienie podchodziło pod MAX. Kupię manometr i postaram się to zmierzyć.

O&K Silnik jazdy - Do czego służą te zawory?

29 Wrz 2011 21:36

to nie ciśnienie tylko wydajność pompy, zawór proporcjonalny nie jest regulowany ręcznie tylko przez elektronikę
gdyby silnik jazdy był zużyty nie pomogło by podniesienie parametrów pompy...

O&K Silnik jazdy - Do czego służą te zawory?

30 Wrz 2011 21:41

OK. Dzięki za informację. Ja tylko pisze to co mi się wydaje dlatego połowa to tylko moje przypuszczenia. Pompa głowna zgadza się że jest regulowana elektronicznie tylko PMS wysiadł i ktos go wcześniej odłączył. Dlatego próbowałem ręcznie bo jest też taka możliwość skoro maszyna jest dużo silniejsza tzn pompa główna daje na maxa aż silnik gaśnie!!! Tylko jak to zrobić zeby tylko na jazdę dawała maxa??? Cały czas myślę nad tym problemem :roll:
Wyślij odpowiedź