Strona 1 z 1

Ciśnienie pilota a ciśnienie sterowania skrzynią

PostWysłany: 14 Gru 2011 20:25
przez master123
Marka i model maszyny: Eder M 815 B
Rok produkcji: 1992

Witam
Czy ciśnienie sterowania (ciśnienie pilota) ustawiane na pompie głównej dotyczy tylko sterowania funkcjami roboczymi czy również reguluje ciśnienie sterowania sprzęgłami skrzyni? Czy jest to ten sam zawór od ciśnienia pilota i sprzęgieł skrzyni czy może od sterowania skrzynią jest inny zawór?

Pozdrawiam

ciśnienie pilota a ciśnienie sterowania skrzynią

PostWysłany: 16 Gru 2011 01:27
przez mechanior
to ten sam obwód, źródłem ciśnienia jest pompa w rozrządzie

ciśnienie pilota a ciśnienie sterowania skrzynią

PostWysłany: 16 Gru 2011 19:05
przez master123
pompę w rozrządzie mam chyba od układu kierowniczego a pompa od sterowania jest przy pompie głównej razem z pompą bodajże od hamulców.
Na sprzęgłach pompy mam 38 BAR. Czy to nie za dużo trochę ?

ciśnienie pilota a ciśnienie sterowania skrzynią

PostWysłany: 16 Gru 2011 20:45
przez mechanior
a ile masz na ciśnieniu sterującym?

ciśnienie pilota a ciśnienie sterowania skrzynią

PostWysłany: 16 Gru 2011 20:54
przez korba71
Jesli moge sie podczepic, a jak jest w gasienicówkach? skad bierze sie cisnienie w pilocie?

ciśnienie pilota a ciśnienie sterowania skrzynią

PostWysłany: 16 Gru 2011 21:29
przez master123
Jutro zmierzę jak jest na sterującym (punkt kontrolny mam za kabiną). Ostatnio mechanik mi ustawiał na 35 BAR (punkt kontrolny za kabiną a regulacja na pompie od sterowania)

ciśnienie pilota a ciśnienie sterowania skrzynią

PostWysłany: 17 Gru 2011 10:18
przez mechanior
w Volvo jest taka mała pompka na pompie głównej, z tyłu (jeśli są dwie to na jednej tylko) przewód ciśnieniowy z niej idzie do małego filtra w komorze pomp i dalej na rozdzielacz, zwór regulujący jest na pompce (nie reguluj!!)

35 to trochę za dużo, zmniejsz do 30
tylko jaki cudem na skrzynię idzie więcej niż daje pompa??