Strona 1 z 1

Hamulec obrotu O&K oberwane okładziny

PostWysłany: 01 Kwi 2012 18:19
przez kustyk
Marka i model maszyny: O&K City
Rok produkcji: 1994

Witam,Panowie mam problem z hamulcem obrotu. Ostatnio oberwało mi okładziny na obrocie, jaka mogła być przyczyna???
I gdzie teraz takie okładziny dostane a może całe szczęki???
O&K City 1994r

Hamulec obrotu O&K

PostWysłany: 01 Kwi 2012 19:27
przez peckiel
Oni się specjalizują w częściach do O&K http://www.promopol.pl/web.n4?go=160

Hamulec obrotu O&K

PostWysłany: 01 Kwi 2012 19:36
przez marian94
Tylko jakie oni mają ceny :wall:

Hamulec obrotu O&K

PostWysłany: 01 Kwi 2012 19:46
przez peckiel
Wiem o cenach u nich, ale mam maszynę O&K i wiem że do tych maszyn z częściami nowymi jest problem. Szukałem nie raz części i oprócz nich trafiłem na drugą firmę to tam ceny były jeszcze wyższe. Ogólnie z O&K jest problem i to czym starsza tym gorzej. Oni o tym wiedzą i stąd takie ceny.
Chyba, że szukać używek w firmach: Ketral, Stelmax, itp. Będzie taniej.

Hamulec obrotu O&K

PostWysłany: 01 Kwi 2012 19:58
przez Jooras
Skoro nowsze O&K to maszyny NH to sprzedawcy części do NH nie mają części do O&K? Można by tym tropem poszukać.

Re: Hamulec obrotu O&K

PostWysłany: 01 Kwi 2012 21:38
przez kustyk
Dziękuje Panowie będę szukał tych części.

Re: Hamulec obrotu O&K

PostWysłany: 01 Kwi 2012 23:43
przez mechanior
Jooras napisał(a):Skoro nowsze O&K to maszyny NH to sprzedawcy części do NH nie mają części do O&K ? Można by tym tropem poszukać.

rozumowanie logiczne, tylko że części do NH należą do najdroższych na rynku... a koncern CNH nie wspiera już starych produktów przejętych fabryk...
w "rozbieralniach" mało części do tych maszyn bo było/jest ich niewiele, poza tym są mało typowe, dużo w nich elementów stosowanych tylko w O&K lub w niewielu innych sprzętach...
hamulec obrotu z szczękami to prosty w naprawie system, wystarczy wymienić okładzinę... są firmy zajmujące się klejeniem i nitowaniem okładzin do ciężarówek

Re: Hamulec obrotu O&K oberwane okładziny

PostWysłany: 01 Cze 2018 18:25
przez YigitKozan
Witam
Delikatne odświeżenie tematu. Do mh city z 91 r. potrzebujemy tłoczek hamulca obrotu, taki jak na dołączonym foto.
Ceny nowych kosmiczne. Regenerują gdzieś coś takiego ?

Hamulec obrotu O&K oberwane okładziny

PostWysłany: 01 Cze 2018 18:32
przez raudek
Witam.
Kiedyś byłem taż zmuszony zająć się hamulcem obrotu w MH4-PLUS. Spasowałem od jakiegoś samochodu osobowego prawie bez przeróbek (otwory w tarczy hamulcowej).
Pozdrawiam

Hamulec obrotu O&K oberwane okładziny

PostWysłany: 01 Cze 2018 18:58
przez zeppelin zm 15
Gładź jest bez rys i wżerów? Same gumy bez problemu dorobią

Re: Hamulec obrotu O&K oberwane okładziny

PostWysłany: 04 Cze 2018 16:10
przez YigitKozan
Witajcie

Generalnie nowy 650-700 netto zł, za regenerację Pan przez tel powiedział mi 400-500 netto.
Ponoć zrobione będzie jak nowe. Więc coś oszczędności jest.

Opcjonalnie wchodzi w grę dopasowanie tak jak koledzy pisali wcześniej zamiennika od auta, podobno pasuję od VW ;)

Re: Hamulec obrotu O&K oberwane okładziny

PostWysłany: 15 Cze 2018 19:47
przez michal19885
Kolego to zwykły cylinderek hamulcowy, nowy kosztuje 15-50 zł.

Hamulec obrotu O&K oberwane okładziny

PostWysłany: 15 Cze 2018 19:51
przez zeppelin zm 15
Orginalny? Wątpię...

Hamulec obrotu O&K oberwane okładziny

PostWysłany: 15 Cze 2018 20:12
przez michal19885
Bosch po numerze 78 zł netto.