Strona 1 z 2

New Holland E265

PostWysłany: 13 Lis 2013 22:56
przez johnson23
Marka i model maszyny: New Holland E265
Rok produkcji: 2007

Witam, szukam firm zajmujących się częściami do New Hollanda. Szukałem na googlu ale wyskakują same strony z częściami do maszyn rolniczych:(
Potrzebuję kupić:
-elektrozawór POWER BUST (znalazłem w chinach za 1/5 ceny)
-czujnik ciśnienia i temp. silnika
I najgorsza sprawa serwis (HKL) namawia mnie na wymianę elektrowtryskiwaczy i dyszy paliwowej. Koszt to masakara prawie 5tys za sztukę.
Czy jest sens zrobienie regeneracji wtrysków?? Silnik marki Iveco,jaki to konkretny model będe wiedział jutro.

New Holland E265

PostWysłany: 14 Lis 2013 23:08
przez mechanior
johnson23 napisał(a):serwis (HKL) namawia mnie na wymianę elektrowtryskiwaczy i dyszy paliwowej

elektrowtryskiwacze rozumiem ale DYSZA PALIWOWA w dieslu?

części do NH ma kilka firm również na tym forum, spytaj kolegów TORO TS, DAKOP, IKOP
szukaj w internecie firmy LIZARDS no i chyba 3W też ma NH
wystarczy przeszukać posty w tym dziale i reklamy w GIEŁDZIE oraz SERWISY/SKLEPY

New Holland E265

PostWysłany: 21 Lis 2013 09:42
przez konto404
u nas na podlasiu jest firma RENTRAK, oni zajmują się serwisem i sprzedażą cęści do NH

Re: New Holland E265

PostWysłany: 12 Sty 2014 15:55
przez johnson23
Dzięki Panowie za namiary na firmy handlujące częściami do New Holland.
Znalazłem elektrowtryski za 1600zł brutto szt. więc cena w HKL 5tys netto to rozbój w biały dzień.
Jeszcze mam pytanie, czy po samodzielnej wymianie będzie potrzebna kalibracja wtrysków(przyjazd serwisu)?

Co do dyszy to załączam rysunek. Prawdopodobnie to jakiś czujnik.

Re: New Holland E265

PostWysłany: 14 Sty 2014 00:14
przez Jamar
Ta dysza to rurka transferowa paliwa, wymieniać nie musisz. Po wymianie wtrysków nic nie musisz kalibrować.

New Holland E265

PostWysłany: 14 Sty 2014 00:43
przez medyk00
Tylko dopisac kod z wtrysku do korekcji dawki.

New Holland E265

PostWysłany: 14 Sty 2014 01:18
przez mechanior
to właśnie nazywamy kalibracją

Re: New Holland E265

PostWysłany: 14 Sty 2014 20:53
przez bundi
johnson23 napisał(a): Silnik marki Iveco,jaki to konkretny model będe wiedział jutro.

Witam, wg mnie model twojego silnika to: F4AE0684L*D101

p.s. teraz spojrzałem na datę. troszkę odgrzewany kotlecik :oops:

New Holland E265

PostWysłany: 15 Sty 2014 00:00
przez mechanior
czemu, dyskusja mimo że powoli ale się toczy...

Re: New Holland E265

PostWysłany: 05 Mar 2014 22:17
przez johnson23
Wtryski poszły do regeneracji. Po założeniu zapaliła jak trzeba ale.. na następny dzień te same objawy. Po wyciągnięciu czujnika ciśnienia paliwa na listwie koparka pali za każdym razem.
Jak można sprawdzić czy to na 100% wina czujnika?? Koszt nowego to ok 750zł
Symbol z czujnika Bosch 0281002472

New Holland E265

PostWysłany: 06 Mar 2014 00:27
przez mechanior
Wyjąłeś wtyczkę? maszyna wtedy przechodzi w tryb awaryjny
Generalnie w ogóle dziwne że zapaliła bez czujnika
Jak wtryski leją albo z innej przyczyny ciśnienie jest za niskie to ECM nie dopuszcza do odpalenia...

Re: New Holland E265

PostWysłany: 09 Mar 2014 16:59
przez johnson23
Wtyczka została wyciągnięta i dopiero wtedy odpalała. Jak wtyczka jest włożona to koparka nie odpala. Kupić nowy czujnik? Tryb awaryjny jest włączony bo miga dioda przy fotelu która to sygnalizuje.

New Holland E265

PostWysłany: 09 Mar 2014 19:43
przez mechanior
czytaj co napisane i wyciągaj wnioski:
-przyczyną nie musi być czujnik a niskie ciśnienie, wyjęcie wtyczki powoduje że ECM nie ma sygnału z czujnika więc NIE WIE że jest niskie ciśnienie i pozwala odpalić maszynę
ergo nie można jednoznacznie stwierdzić że wina leży po stronie czujnika

Re: New Holland E265

PostWysłany: 10 Mar 2014 23:12
przez johnson23
Ale ciśnienie było sprawdzane i jest dobre.

New Holland E265

PostWysłany: 10 Mar 2014 23:38
przez mechanior
jak było sprawdzane? przed zaistnieniem problemu czy po? kto to sprawdzał i dlaczego nie usunął usterki?

New Holland E265

PostWysłany: 11 Mar 2014 02:46
przez Coval
Jakie jest ciśnienie podczas kręcenia motorem?

Re: New Holland E265

PostWysłany: 11 Mar 2014 22:59
przez szczepan
W trakcie kręcenia rozrusznikiem dochodzi do 120 bar, silnik próbuje odpalić ciśnienie spada do zera. A jak się zdejmie kabel z czujnika paliwa na listwie paliwa to odpala z kopyta i utrzymuje się 400 bar.

New Holland E265

PostWysłany: 12 Mar 2014 00:15
przez mechanior
A to dziwne... bo to by znaczyło że czujnik fałszuje informacje które docierają do kompa bo rozumiem że skoro czujnik był odpięty to pomiar został wykonany zewnętrznym manometrem podpiętym do listwy wtryskowej

na tej podstawie można sądzić że czujnik jest uszkodzony ale do pełnej diagnostyki brakuje pomiaru wiązki i podpięcia komputera diagnostycznego lub odczytu błędów ECM, dobrze by też było porównać odczyt ciśnienia z ECM i rzeczywistych wskazań manometru

New Holland E265

PostWysłany: 12 Mar 2014 23:25
przez Coval
mechanior napisał(a):A to dziwne... bo to by znaczyło że czujnik fałszuje informacje które docierają do kompa bo rozumiem że skoro czujnik był odpięty to pomiar został wykonany zewnętrznym manometrem podpiętym do listwy wtryskowej



Albo czujnik jest uszkodzony, albo zawór regulujący ciśnienie pracuje nieodpowiednio. Warto wtryski sprawdzić na przelew , mimo że były regenerowane...

Re: New Holland E265

PostWysłany: 14 Mar 2014 20:57
przez szczepan
To znaczy bym musiał dać wtryski do sprawdzenia