13 Lis 2013 22:56
Marka i model maszyny: New Holland E265
Rok produkcji: 2007
Witam, szukam firm zajmujących się częściami do New Hollanda. Szukałem na googlu ale wyskakują same strony z częściami do maszyn rolniczych:(
Potrzebuję kupić:
-elektrozawór POWER BUST (znalazłem w chinach za 1/5 ceny)
-czujnik ciśnienia i temp. silnika
I najgorsza sprawa serwis (HKL) namawia mnie na wymianę elektrowtryskiwaczy i dyszy paliwowej. Koszt to masakara prawie 5tys za sztukę.
Czy jest sens zrobienie regeneracji wtrysków?? Silnik marki Iveco,jaki to konkretny model będe wiedział jutro.
14 Lis 2013 23:08
johnson23 napisał(a):serwis (HKL) namawia mnie na wymianę elektrowtryskiwaczy i dyszy paliwowej
elektrowtryskiwacze rozumiem ale DYSZA PALIWOWA w dieslu?
części do NH ma kilka firm również na tym forum, spytaj kolegów TORO TS, DAKOP, IKOP
szukaj w internecie firmy LIZARDS no i chyba 3W też ma NH
wystarczy przeszukać posty w tym dziale i reklamy w GIEŁDZIE oraz SERWISY/SKLEPY
21 Lis 2013 09:42
u nas na podlasiu jest firma RENTRAK, oni zajmują się serwisem i sprzedażą cęści do NH
12 Sty 2014 15:55
Dzięki Panowie za namiary na firmy handlujące częściami do New Holland.
Znalazłem elektrowtryski za 1600zł brutto szt. więc cena w HKL 5tys netto to rozbój w biały dzień.
Jeszcze mam pytanie, czy po samodzielnej wymianie będzie potrzebna kalibracja wtrysków(przyjazd serwisu)?
Co do dyszy to załączam rysunek. Prawdopodobnie to jakiś czujnik.
- Załączniki
-
14 Sty 2014 00:14
Ta dysza to rurka transferowa paliwa, wymieniać nie musisz. Po wymianie wtrysków nic nie musisz kalibrować.
14 Sty 2014 00:43
Tylko dopisac kod z wtrysku do korekcji dawki.
14 Sty 2014 01:18
to właśnie nazywamy kalibracją
14 Sty 2014 20:53
johnson23 napisał(a): Silnik marki Iveco,jaki to konkretny model będe wiedział jutro.
Witam, wg mnie model twojego silnika to: F4AE0684L*D101
p.s. teraz spojrzałem na datę. troszkę odgrzewany kotlecik
15 Sty 2014 00:00
czemu, dyskusja mimo że powoli ale się toczy...
05 Mar 2014 22:17
Wtryski poszły do regeneracji. Po założeniu zapaliła jak trzeba ale.. na następny dzień te same objawy. Po wyciągnięciu czujnika ciśnienia paliwa na listwie koparka pali za każdym razem.
Jak można sprawdzić czy to na 100% wina czujnika?? Koszt nowego to ok 750zł
Symbol z czujnika Bosch 0281002472
06 Mar 2014 00:27
Wyjąłeś wtyczkę? maszyna wtedy przechodzi w tryb awaryjny
Generalnie w ogóle dziwne że zapaliła bez czujnika
Jak wtryski leją albo z innej przyczyny ciśnienie jest za niskie to ECM nie dopuszcza do odpalenia...
09 Mar 2014 16:59
Wtyczka została wyciągnięta i dopiero wtedy odpalała. Jak wtyczka jest włożona to koparka nie odpala. Kupić nowy czujnik? Tryb awaryjny jest włączony bo miga dioda przy fotelu która to sygnalizuje.
09 Mar 2014 19:43
czytaj co napisane i wyciągaj wnioski:
-przyczyną nie musi być czujnik a niskie ciśnienie, wyjęcie wtyczki powoduje że ECM nie ma sygnału z czujnika więc NIE WIE że jest niskie ciśnienie i pozwala odpalić maszynę
ergo nie można jednoznacznie stwierdzić że wina leży po stronie czujnika
10 Mar 2014 23:12
Ale ciśnienie było sprawdzane i jest dobre.
10 Mar 2014 23:38
jak było sprawdzane? przed zaistnieniem problemu czy po? kto to sprawdzał i dlaczego nie usunął usterki?
11 Mar 2014 02:46
Jakie jest ciśnienie podczas kręcenia motorem?
11 Mar 2014 22:59
W trakcie kręcenia rozrusznikiem dochodzi do 120 bar, silnik próbuje odpalić ciśnienie spada do zera. A jak się zdejmie kabel z czujnika paliwa na listwie paliwa to odpala z kopyta i utrzymuje się 400 bar.
12 Mar 2014 00:15
A to dziwne... bo to by znaczyło że czujnik fałszuje informacje które docierają do kompa bo rozumiem że skoro czujnik był odpięty to pomiar został wykonany zewnętrznym manometrem podpiętym do listwy wtryskowej
na tej podstawie można sądzić że czujnik jest uszkodzony ale do pełnej diagnostyki brakuje pomiaru wiązki i podpięcia komputera diagnostycznego lub odczytu błędów ECM, dobrze by też było porównać odczyt ciśnienia z ECM i rzeczywistych wskazań manometru
12 Mar 2014 23:25
mechanior napisał(a):A to dziwne... bo to by znaczyło że czujnik fałszuje informacje które docierają do kompa bo rozumiem że skoro czujnik był odpięty to pomiar został wykonany zewnętrznym manometrem podpiętym do listwy wtryskowej
Albo czujnik jest uszkodzony, albo zawór regulujący ciśnienie pracuje nieodpowiednio. Warto wtryski sprawdzić na przelew , mimo że były regenerowane...
14 Mar 2014 20:57
To znaczy bym musiał dać wtryski do sprawdzenia
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.