Strona 1 z 1

CASE 688B problem z elektryką

PostWysłany: 17 Cze 2014 21:34
przez kiler1979
Marka i model maszyny: CASE 688B
Rok produkcji: 1995
Numer seryjny: 119000

witam mam problem z elektryką tzn. nie przełącza się z zająca na żółwia, czy ktoś ma schemat elektryczny do tego sprzętu, mam zwarcie na linii 49, gdzie idzie do czego służy ta linia, gdzie znajdują się cewki od jazdy i jakie są ich numery linii :cry: . Z góry dzięki za info :)

Re: CASE 688B problem z elektryką

PostWysłany: 18 Cze 2014 13:31
przez Jamar
Jeśli pali ci bezpiecznik F12 to masz zwarcie na cewce od serwo, albo inst. elektr. cewki.

CASE 688B problem z elektryką

PostWysłany: 19 Cze 2014 13:46
przez mechanior
Jamar napisał(a):albo inst. elektr. cewki

że co?

Re: CASE 688B problem z elektryką

PostWysłany: 20 Cze 2014 07:28
przez Jamar
mechanior napisał(a):
Jamar napisał(a):albo inst. elektr. cewki

że co?

Zwarcie do masy w okablowaniu w/w cewki.

CASE 688B problem z elektryką

PostWysłany: 20 Cze 2014 08:50
przez kiler1979
F12 palił się, ale od momętu przepalenia sie ścieżki na linii 49 jest ok. f12 jeśli się nie mylęidzie na linie 105-sterowanie pługiem i stabilizacją- i napewno powiązany jest z tą nieszczęsną 49 i stąd moje pytanie: gdzie idzie linia 49 - na którą cewkę i gdzie się ona znajduje?

Re: CASE 688B problem z elektryką

PostWysłany: 22 Cze 2014 22:39
przez Jamar
Linia 49 jest zasilana z bezpiecznika F12 i odpowiada za:
- zmiana biegów
- odblokowanie przedniego mostu
- serwo
- stabilizatory
- kierunek jazdy
- system ostrzegawczy przeciążenia
Rozdzielacz z cewkami powinieneś widzieć przez prawe okno siedząc w kabinie. Licząc od przeciwwagi druga i trzecia cewka odpowiada za zmianę biegów.
Zasilanie i idzie linią 49 na przekaźnik K14 na płycie odpowiadający za zmianę biegów. Od przekaźnika odchodzi linia 52 idąca do cewki drugiego biegu oraz linia 106 do cewki pierwszego biegu.

CASE 688B problem z elektryką

PostWysłany: 27 Cze 2014 09:20
przez kiler1979
dzieki za podpowiedz, powoli dochodzę o co biega, spalona cewka na drugim biegu i zwarcie na wtyczce od pierwszego.
Niestety nie działa odblokowanie przedniego mostu i nie wiem jak mam sie do tego dobrać, gdzie są od nich cewki? Nie dochodzi ciśnienie do siłowników, są zablokowane.