wibako

brak obrotu w lewo

Moderator: MARIO/MECALAC

brak obrotu w lewo

Postprzez mareko65 » 02 Paź 2015 21:27

Marka i model maszyny: ihi55n
Rok produkcji: 2002

witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem koparki i jestem zielony w temacie koparka nie obraca sie w lewa strone czytalem na forum o podobnych przypadkach ze jest to hamulec obrotu ale gdzie go moge znalesc w mojej koparce

mareko65
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 26 Wrz 2015 22:35

Maszyna: koparka ihi55n

Firma: traf uslugi remontowe


Reklama

simmet

Re: brak obrotu w lewo

Postprzez PiatyElement » 02 Paź 2015 21:47

Nie znam tej maszyny, ale tak na logikę, jeśli jest hamulec obrotu i maszyna obraca się w prawo to znaczy że hamulec działa. Dżojstiki są elektryczne czy hydrauliczne? Jeśli elektryczne, to sprawdź przewody od dżojstika, od załączania funkcji obrotu w lewo i sam dżojstik. Jeśli hydrauliczne, to sprawdź gdzie idzie przewód hydrauliczny i rozdzielacz do niego podpięty. Na próbę można by podmienić przewody ( zamienić funkcję kierunku obrotu ) aby wyeliminować np niesprawność dżojstika. To tak na chłopski rozum. Musisz pokombinować w tym kierunku.

Autor postu otrzymał pochwałę
tel 502-273-455, e-mail: semabud@vp.pl
Pomogłem? Wciśnij POCHWAŁA. To nie boli.
Elektryka / Elektronika Maszyn Budowlanych - LIEBHERR, Inne - usterki elektryczne i elektroniczne, diagnostyka, odbudowa instalacji elektrycznych

Awatar użytkownika
PiatyElement
Fachoperator

  • Posty: 688
  • Rejestracja: 20 Lut 2009 17:10
  • Miejscowość: Płock
  • Pochwały: 41

Maszyna: Żółta

Firma: SEMABUD


Re: brak obrotu w lewo

Postprzez mareko65 » 09 Paź 2015 21:08

Dziękuję za podpowiedż miałeś racje Piaty Element joystic jest hydrauliczny rozebrałem i okazało się że był opiłek metalowy pod zaworkiem i nie pozwalał zamknąć zaworu przeczyściłem i działa jak nowa moja kopareczka dzięki jeszcze raz

mareko65
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 26 Wrz 2015 22:35

Maszyna: koparka ihi55n