Strona 2 z 2

Re: sprawdzenie PMS 2

PostWysłany: 31 Paź 2015 23:22
przez TRANSKOP81
wracając do tematu nie wiem kolego jak wygląda sprawa w 6.22 ale np. miałem rh8 na sterowniku pms2 i gaz był na linkę ,sterownik sterował tylko zaworem proporcjonalnym ale do sterownika był potrzebny sygnał obrotów w tym przypadku z alternatora u ciebie pewnie z czujnika na kole zam. oraz sygnał z czujnika ruchu pod kabiną i temperatura oleju bez tych informaci sterownik nie pracuje poprawnie ,u ciebie pewnie jeszcze dochodzi sygnał z potencjometru i sterowanie aktuatorem przy pompie wtr.

sprawdzenie PMS 2

PostWysłany: 01 Lis 2015 01:23
przez mechanior
Tak, bezbłędnie...

Re: sprawdzenie PMS 2

PostWysłany: 01 Lis 2015 19:32
przez jacekoli
Dziękuje.

sprawdzenie PMS 2

PostWysłany: 18 Lut 2017 16:47
przez Młynek
Pragnę zauważyć że istnieje możliwość że w koparce o&k WSPÓŁISTNIEJĄ gaz na linkę(fabryczny) i moduł PMS2 :idea:
i to wcale nie jest takie trywialne...pomiędzy 1990 a 1995 rokiem były produkowane takie maszyny.Nawet sam taką posiadam :roll:

Re: O&K '95 sprawdzenie PMS 2

PostWysłany: 12 Lip 2018 18:28
przez YigitKozan
Witam

W mojej MH CITY z 1991 r mam podobny problem.
Maszyna miała rozłączoną tą kostkę z prawej strony. Był mechanik ze stron HKL-a, podłączył przewóz pod "W" na alternatorze i maszyna zaczęła lepiej pracować. Nadal jednak mruga ta czerwona kontrolka.
Dodam że podobnie jak wcześniej wspomniano, mam linkę na gaz z prawej strony plus poniżej taki ala "komputerek z diodą, która miga na zielono/czerwono lub po podłączeniu tego kabelka na zielono.
Jednak problem nadal leży w tym że świeci się ta czerwona duża kontrolka.
Nie wiem też, czy poprzedni "mechanik" który grzebał przy niej, nie pobroił przy zaworach. Zdaję się że nie działa ona na pełnej wydajności.

Ponadto, potrzebuję schemat działania stabilizatorów oraz hamulca obrotu w tym modelu.

Dzięki za info

Re: O&K '95 sprawdzenie PMS 2

PostWysłany: 13 Lip 2018 10:42
przez slepy101
Kolego regulamin jednak obowiazuje .
Nowy problem nowy temat

Re: O&K '95 sprawdzenie PMS 2

PostWysłany: 15 Lip 2018 17:33
przez YigitKozan
Staram się podłączać pod stare tematy, żeby nie otwierać miliona nowych. Kiedyś już dostałem za to opieprz :)

Re: O&K '95 sprawdzenie PMS 2

PostWysłany: 16 Lip 2018 15:30
przez slepy101
No rozumiem :) co do okejek jest firma z opola promopol czy cos takiego. Moze by warto u nich sprobowac

O&K '95 sprawdzenie PMS 2

PostWysłany: 18 Lip 2018 22:06
przez mechanior
YigitKozan napisał(a):Staram się podłączać pod stare tematy, żeby nie otwierać miliona nowych. Kiedyś już dostałem za to opieprz :)


OD NAS ?!?

Re: O&K '95 sprawdzenie PMS 2

PostWysłany: 19 Lip 2018 07:04
przez YigitKozan
Nie wiem czy od Pana czy innego kolegi, ale tak, od osób z tego forum.
Tylko czy to powód by pisać o tym i roztrząsać temat ? Bez przesady.

Pozdrawiam

O&K '95 sprawdzenie PMS 2

PostWysłany: 13 Paź 2019 21:41
przez barex87
Witam.Posiadam O&K rh5 i mam problem z pms.Nie działają 3 tryby pracy,dioda led na sterowniku mruga na czerwono. świeci się również duża czerwona kontrolka na pulpicie.Był odłączony przewód od alternatora odpowiadający za predkośc obrotową silnika,jego podłączenie nic nie zmieniło.Maszyną pracuje się dobrze,przynajmniej tak mi się wydaje,nie dusi silnika,ruchy są szybkie,jednak chciał bym to doprowadzić do porządku.Po odłączeniu pms dusi silnik a wiec działa on w jakimś stopniu.Gaz jest na linke.Może ktoś z kolegów posiada schemat elektryczny/hydrauliczny.Maszyna była grzebana przez jakiegoś pseudo-mechanika niektóre przewody są odłączone.

Re: O&K '95 sprawdzenie PMS 2

PostWysłany: 16 Paź 2019 09:20
przez slepy101
Po pierwsze . Musisz zalozyc osobny temat po drugie czytaj uwaznie wczesniejsze posty z ktorych wynika ze forumowicz tez mial przerobiony gaz na linke wiec moze powinienes wykonacz czynnosci o ktorych pisali inni co sprawdzic itp itd . Po dokonaniu w/w sprawdzen zaloz nowy temat opisz co zrobiles i jakie uzyskales wyniki a nie odswiezasz temat z przed 4 lat. Nie napisales podstawowych informacji model nr seryjny