Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

Dołożenie linii młota

22 Lis 2015 22:02

Marka i model maszyny: fiat-kobelco e70 sr
Rok produkcji: 2004

Panowie mam taki luźny temat, chciałbym do mojej maszyny zakładać młotek. Mam na ramieniu wyjście tylko do skarpówki.
Czy w dużym uproszczeniu wystarczy, że dołożę wąż powrotny i podłączę go do powrotu do zbiornika? Natomiast ciśnienie wezmę z jednej linii skosu łyżki?

Spotkałem się w ogłoszeniach z warynskim406 z młotkiem więc jak tam można... Co sądzicie?

Re: Dołożenie linii młota

23 Lis 2015 01:57

Oryginalna instalacja pod łyżkę skarpową, wpięta jest najczęściej w dodatkową małą pompkę gdzieś przy silniku. Siłowniki łyżki skarpowej nie potrzebują dużego ciśnienia jak również litrażu przez co orurowanie wysięgu jest stosukowo cienkie w porównaniu do orurowania linii młota, który potrzebuje dużej ilości oleju pod dużym ciśnieniem. Instalacja młota zawsze wpięta jest pod pompę główną. Młot wpięty w linię łyżki skarpowej nie zadziała wcale lub będzie bił z częstotliwością jednego kiepskiego uderzenia na minutę.
Wyślij odpowiedź