30 Sty 2017 11:42
Marka i model maszyny: O&K
Rok produkcji: 2004
problem z o&k silnik perkins1004.42 na zimnym silniku pracuje prawidłowo po 2/3h pracy silnik przerywa i gaśnie po czym trzeba ręczną pompką pompować paliwo znów działa ale tylko na chwilę sytuacja się powtarza. Filtry wymienione... proszę o wskazówki
30 Sty 2017 12:32
ja bym na początek sprawdził dokładnie cały układ paliwowy chyba że juz to zrobiłeś ?
30 Sty 2017 13:31
są dwie pompki paliwa ze względu na to że do orginalnej jest ciężko się dostać ktoś dodał drugą. Nie ma żadnych wycieków w układzie paliwowym bak wyczyszczony. Więc może przyczyną jest pompka?
30 Sty 2017 17:59
A od dawna masz ta maszyne ?
30 Sty 2017 18:57
Zrób kroplówkę. Znajdziesz na forum opisać jak to zrobić. Najpierw zrób kroplówkę, opisz rezultat, a później będziemy myśleć co dalej. Mam wstępną diagnostykę ale muszę się upewnić zanim napiszę to.
30 Sty 2017 19:25
polej pompę wtryskową zimną wodą , i zobacz czy będzie poprawa
01 Lut 2017 21:03
Kurna, MARIO - DIAGNOSTA ....
i to jeszcze w dodatku zdolny... tfu - zdalny!
Co forum potrafi zdziałać!
sorka z OFFTOPA...
17 Lut 2017 22:42
Ja mam podobną sytuację z koparką New Holland. Są dwie pompki paliwa i rotacyjna pompa wtryskowa. Maszyna potrafiła zgasnąć i dopiero po poluzowaniu wtrysków zapalić. W baku był syf, więc go wyczyściliśmy- pomogło na kilka miesięcy. Po powtórce zostały wymienione obie pompki na nowe ponieważ jedna ciekła. Poprawa na dwa tygodnie, po tym czasie rozleciała się pompa wtryskowa. Pełno w niej opiłków i maszyna nie chce odpalić. Pompa poszła do regeneracji i wymiana końcówek wtrysków- reasumują od samego początku to ona była winna całemu zamieszaniu. O wymianach filtrów paliwa nawet nie wspominam bo to oczywiste. Przy tym silniku co masz sprawdziłby czy nie rozleciały się gumki na metalowych przewodach wchodzących do pompki paliwa albo podstawy filtra i nie blokują przepływu ropy.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.