Strona 1 z 1

Waryński 407 przeróbka na normalne podwozie

PostWysłany: 01 Lis 2017 21:53
przez kuba9449
Marka i model maszyny: Waryński 407

Cześć
Mam do wzięcia koparkę waryński k407 na starze 660 w świetnym stanie. Orientuje się ktoś jak jest z przeróbką na normalne podwozie?

Waryński 407 przeróbka na normalne podwozie

PostWysłany: 01 Lis 2017 21:58
przez zeppelin zm 15
Zapewne wszystko się da ale czy warto

Waryński 407 przeróbka na normalne podwozie

PostWysłany: 01 Lis 2017 22:16
przez mechanior
Co to znaczy? Na gąski chcesz wrzucić?? A nie lepiej kupić po prostu taką z podwoziem? Bo to zazwyczaj w miarę drogi składnik systemu...

Waryński 407 przeróbka na normalne podwozie

PostWysłany: 01 Lis 2017 22:28
przez zeppelin zm 15
Ciężko będzie dostać jakie kolwiek podwozie w miarę sensowne czy to gąsienice czy kołówka. Moim zdaniem robota bez sensu. Chyba że całe nadwozie dostałeś za darmo i zrobić to dla ideii że się DA...

Re: Waryński 407 przeróbka na normalne podwozie

PostWysłany: 01 Lis 2017 22:31
przez dawidk
Problem będzie nazywał się kolumna obrotu oraz sterowanie jazdą...

Musiał bys mieć dawce podwozia oraz tych właśnie dwóch elementów, czyli kupić drugą nie koniecznie idealną ale kompletną koparkę...

Waryński 407 przeróbka na normalne podwozie

PostWysłany: 01 Lis 2017 22:43
przez zeppelin zm 15
To w takim razie chyba by lepiej było aby nadwozie z koparki stara był dawcą do innej. Ramiona przełożyć jakby były wybite,silnik z pompą i rozdzielaczami również i w sumie nic więcej tam nie ma.. Reszta to czyste żelazło...

Waryński 407 przeróbka na normalne podwozie

PostWysłany: 02 Lis 2017 06:42
przez kuba9449
Nie chodzi mi aby zrobic sztuke dla sztuki, tylko ta koparka jest w stanie idealnym, w ogole nie pracowala, wiec mysle ze na potrzeby wlasne by sie sprawdzila. Czyli latwiej kupic cala koparke?
Kupujac samo podwozie i te brakujace elementy bedzie mozna to w ogole zmontowac czy to juz wieksza zezba?
Chce to poatawic na gaskach albo chociaz kolach bo na starze 660 jest totalnie nie praktyczna.

Waryński 407 przeróbka na normalne podwozie

PostWysłany: 02 Lis 2017 11:50
przez zeppelin zm 15
Jak już to kup kompletną z podwoziem i górę przełóż. Jak będziesz w częściach kupować podwozie to zawsze coś będzie brakować a koszty przerosną sens wszystkiego.

Waryński 407 przeróbka na normalne podwozie

PostWysłany: 02 Lis 2017 14:47
przez kysa
Jak koparka jest w takim super stanie to zostaw ja taką jaka jest, to już antyk i szkoda niszczyć :D

Re: Waryński 407 przeróbka na normalne podwozie

PostWysłany: 02 Lis 2017 22:52
przez TRANSKOP81
W k407 nie ma złącza obrotowego .są inne rozdzielacze .brakuje czesci hydrauliki do obsługi podwozia. Jednym słowem "nie warto"

Waryński 407 przeróbka na normalne podwozie

PostWysłany: 09 Lis 2017 08:17
przez kuba9449
W takim razie odpuszczam przekladke na zwykłe podwozie.

Przy okazji aby nie zakładać nowego tematu. Czym charakteryzowały się poszczególne modele na gąsienicach? Chodzi mi głównie o wielkość. Z tego co kojarzę to były 408, 611, m150, która jest najwìększa i najlepsza?

Waryński 407 przeróbka na normalne podwozie

PostWysłany: 29 Gru 2017 14:02
przez mechanior
Przy okazji tytuł tematu brzmi jak brzmi więc inne pytania nie zostaną zauważone przez tych którzy nie wejdą i nie przeczytają dokładnie do ostatniego posta... jeśli nawet ktoś odpowie to w przyszłości nikt tego nie znajdzie bo nie będzie szukał w temacie o tytule nie związanym z tym co jest w nim napisane...

Dlatego należy zakładać nowe tematy i dlatego jest to w regulaminie...