Strona 1 z 1
Rozpoznanie części O&K MH 5 87r.
Wysłany:
16 Paź 2018 21:59
przez Indep555
Marka i model maszyny: O&K MH 5
Rok produkcji: 1987
Numer seryjny: ------
Witam posiadam koparkę O&K MH 5 rok 87, prosiłbym o pomoc, odnośnie rozpoznania części ze zdjęć, oznaczony na czerwono element, oraz przełączniki.
Rozpoznanie części O&K MH 5 87r.
Wysłany:
16 Paź 2018 23:02
przez zeppelin zm 15
Od prawej pierwszy to włącz wyłącz stabilizacje
Następny jeśli u góry ma rzymskie jeden to będzie to przełącznik pierwszy i drugi bieg a trzeci wygląda na to jakby koparka miała możliwość holowania za ciężarówką czyli przełącznik może rozłączać napęd. Przycisk w podłodze może uruchamiać młot.
Rozpoznanie części O&K MH 5 87r.
Wysłany:
17 Paź 2018 05:27
przez raudek
Witam
Przełączniki się zgadzają, natomiast grzybek z pierwszego zdjęcia to hamulec. Załącza hamowanie hamulcem zasadniczym na cztery koła. Wystarczy go wcisnąć i już. Zwolnienie tego hamowania następuje po naciśnięciu pedału hamulca.
Rozpoznanie części O&K MH 5 87r.
Wysłany:
18 Paź 2018 00:19
przez mechanior
Ostatni przełącznik z drugiego zdjęcia to blokada stabilizatorów mostu
Rozpoznanie części O&K MH 5 87r.
Wysłany:
18 Paź 2018 06:59
przez zeppelin zm 15
Czyli to co napisałem
Re: Rozpoznanie części O&K MH 5 87r.
Wysłany:
23 Paź 2018 18:42
przez Rafał30
Przycisk w podłodze to chamulec owietrzny postojowy odblokowuje sie go pedalem hamulca
Rozpoznanie części O&K MH 5 87r.
Wysłany:
23 Paź 2018 19:07
przez raudek
Dobrze kolego że masz wiedzę, tylko to zdazylem już jakiś czas temu napisać. Mała uwaga. W tej koparce tylko hamulec postojowy (zamocowany na wale napędowym ) jest hamulcem pneumatycznym. Hamulec zasadniczy (na kołach) jest hamulcem hydraulicznym.
Pozdrawiam
Rozpoznanie części O&K MH 5 87r.
Wysłany:
23 Lis 2018 16:18
przez Indep555
Witam ponownie, Państwa komentarze były bardzo pomocne, dysponujecie sporą wiedzą na temat budowy tej koparki, nie posiadam do niej DTRki, a że koparka jeszcze nie jeździ, to zapytam o dwa kolejne elementy z kabiny
Rozpoznanie części O&K MH 5 87r.
Wysłany:
23 Lis 2018 20:05
przez raudek
1. To regulacja linką przepływu oleju w ogrzewaniu. Linka kończy się na zaworze zamontowanym nad filtrem olejowym silnika.
2. Nigdy nie miałem takiego pokrętła. Nie jest to przypadkiem ustawienie niskich obrotów silnika?