BSL TURBO

remont DEUTZ F2 4L

Moderator: MARIO/MECALAC

remont DEUTZ F2 4L

Postprzez Marcin777 » 25 Sty 2019 15:29

Rok produkcji: 1992

Witam,
niestety ale silnik w mojej koparce kończy swój żywot -przydymia na niebiesko, :cry: czyli uszczelniacze zaworów, pierścienie etc..
jest to taki silnik jak w tym ogłoszeniu https://www.otomoto.pl/oferta/silnik-de ... AIdxI.html
zastanawiam sie jaki moze byc koszt naprawy?
lepiej remontować ten czy kupic taki po remoncie? ale to spory koszt ok 10tys. A ja koparki używam tylko do własnych celów nie zarobkowo.
jest to wersja 4 cylindrowa chłodzona powietrzem
koparka nadal jeździ pracuje ale silnik już nie pracuje tak "płynnie" przy zwiększaniu obrotów, ma tendencje do duszenia się.

Marcin777
Fizol

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 21 Mar 2017 16:55

Maszyna: Schaeff HML25X

Firma: roboty własne


Reklama

remont DEUTZ F2 4L

Postprzez zeppelin zm 15 » 25 Sty 2019 17:12

Z tego co mnie pamięć nie myli to ta seria silnika miała być krótkotrwała.
Ps nie poszedł bym tam z serii 912, 913 silnik? Są wiele tańsze
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


remont DEUTZ F2 4L

Postprzez Marcin777 » 25 Sty 2019 19:47

chodzi Ci o np taki https://allegro.pl/oferta/mecalac-11-cx ... 7794823720 moze i sie zmiesci tylko ile bedzie niespodzianek przy montarzu tego nikt nie wie i pozniej wyjdzie wiecej niz ten za ok 10tys.

Marcin777
Fizol

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 21 Mar 2017 16:55

Maszyna: Schaeff HML25X

Firma: roboty własne


remont DEUTZ F2 4L

Postprzez zeppelin zm 15 » 25 Sty 2019 20:38

Tak chodzi o taki. Tylko że te silniki przy normalnym użytkowaniu są prawie niezniszczalne i oszczędne w paliwie. Jeśli pasował by na łapy i do głównej pompy to przeróbek prawie nie ma.
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


remont DEUTZ F2 4L

Postprzez Marcin777 » 26 Sty 2019 10:02

no to byłby plus tylko bez wyjęcia i przymiarek to chyba nikt nie powie że będzie pasował.

Marcin777
Fizol

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 21 Mar 2017 16:55

Maszyna: Schaeff HML25X

Firma: roboty własne


remont DEUTZ F2 4L

Postprzez rado735 » 26 Sty 2019 14:52

Remont ceny jak dla kazdego silnika, jedna uwaga - nie ma wymiennych tulei - także blok do szlifu, przy remoncie wymien sobie pasek rozrządu.

Ale jakbyś jednak zmieniał, kupie od Ciebie ten silnik, który masz

rado735
Operator

  • Posty: 332
  • Rejestracja: 22 Cze 2012 22:19
  • Miejscowość: Podkarpacie
  • Pochwały: 14

Maszyna: liebherr a310, FK E70 SR

Firma: .


remont DEUTZ F2 4L

Postprzez Marcin777 » 26 Sty 2019 15:56

a powiedz jaki mniej więcej koszt remontu takiego silnika bo ja nie jestem w temacie?
może byc tak że tylko uszczelniacze zaworów trzeba wymienić i będzie ok?
ile za taki uszkodzony silnik jesteś w stanie zapłacić?

Marcin777
Fizol

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 21 Mar 2017 16:55

Maszyna: Schaeff HML25X

Firma: roboty własne


remont DEUTZ F2 4L

Postprzez Kamal » 27 Sty 2019 18:24

Kopcenie to żaden objaw że do remontu. Zdecyduj się na silnik jaki masz bo piszesz chłodzony powietrzem, a pokazujesz chłodzony olejem. A ceny remontu od 6500 w górę. Ale najczęściej kończy się w okolicach 10tyś.

Awatar użytkownika
Kamal
Fachoperator

Maszyna: Atlas 65 x5


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość

eRobocze

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej