Strona 1 z 1

CASE 588p '97 Zmiana biegów

PostWysłany: 24 Maj 2019 14:42
przez szadmok
Marka i model maszyny: CASE 588-p
Rok produkcji: 1997
Numer seryjny: CGG0213556

Dzień dobry, mam problem Koparka nie zmienia biegów, przy ostatniej zmianie zaciela się i nie można było ruszyć po paru próbach i
szarpnięciu łyżką wskoczył żółw i tak jest do dziś nawet po podniesieniu 4 kół nic na dwóch pionowych wężach (pionowo wchodzą do skrzyni - myślę,że sterują wodzikiem) pojawia się ciśnienie-czuć jak się naprężają, ale reakcji brak.
Co może być przyczyną ? skrzynia do prucia? czy może znowu czujnik pod kabiną (już kiedyś miałem z nim problem ale dzięki podpowiedzi działał)czy ta dodatkowa pajęczyna cienkich węży ciśnieniowych(lewa str. skrzyni biegów) odpowiada za "jakieś warunkowe " umożliwienie zmiany biegów? Pozdrawiam Adam

Zmana biegów

PostWysłany: 01 Cze 2019 23:32
przez Szogun666
Kolego sprawdź czy działa Ci licznik mth.
Jeśli nie to sprawdź czy wszystkie przewody są podłączone na alternatorze.

Re: Zmana biegów

PostWysłany: 04 Cze 2019 07:45
przez szadmok
Dziękuję za pomoc, licznik faktycznie nie działa zacznę sprawdzać alternator (był rok temu w regeneracji)

Zmana biegów

PostWysłany: 04 Cze 2019 20:53
przez Szogun666
Sprawdź czy wszystkie przewody są wpięte do alternatora.
Skoro licznik nie działa to mógł tylko przewód się wypiąć.
Jeśli przewody są wszystkie wpięte to wtedy daj alternator do sprawdzenia.
Powodzenia

Zmana biegów

PostWysłany: 10 Cze 2019 21:14
przez szadmok
Dziękuję za podpowiedz, alternator był sprawny jednak kabelek był pęknięty (prze-korodowany) i to 10 cm od alternatora już w wiązce tak że nie było widać tego miejsca. Dziękuję za pomoc.

Zmana biegów

PostWysłany: 10 Cze 2019 22:33
przez zeppelin zm 15
Pochwała koledze się należy! :mrgreen:

Re: Zmana biegów

PostWysłany: 31 Maj 2022 08:47
przez szadmok
Dzień dobry, problem powrócił, licznik mtg pracuje biegi się na konsoli zmieniają w skrzyni nie, raz mi się udało na zająca ale wrócić nie chce. Czujnik po prawej stronie kabiny był regulowany i nic (kiedyś pomogło) może to on (czy ktoś wie jaki to zakres ciśnienia)? czy wyciągać alternator?