Strona 1 z 1

Liebher 900 cieknący stabilizator

PostWysłany: 26 Kwi 2010 20:15
przez kamil5166
Witam jestem początkujący jako operator koparki, i mam problem. Cieknie mi olej ze stabilizatora. Dokładnie nie wiem jak sie zabrac. Pod przednia osia jest zawór i odprowadzone rurki do kazdego stabilizatora , ma to moze cos wspolnego z tym ? Czy to moze tylko akieś uszczelki w stabilizatorze poprostu nawaliły albo coś w tym rodzaju ?

PostWysłany: 26 Kwi 2010 20:27
przez peter5on
Do książek bo jutro rano do szkoły a nie dołki będziesz pod sobą kopał. :D

PostWysłany: 26 Kwi 2010 20:32
przez kamil5166
Potrafie pogodzic pasje i szkołe :) A widze nie masz pojecia co sie dzieje z tym ??
I ja dlatego tu napisalem bo mysle ze to odpowiednie miejsce .

PostWysłany: 26 Kwi 2010 20:42
przez peter5on
To forum jest nieprzyjazne dla młodych a coś czuję że masz ojca operatora czy wujka i on ci pomoże na forum są tak zwani pro kozacy którzy zazwyczaj nic nie odpiszą bo im duma operatorska zabrania :D

Zobacz skąd cieknie musisz sprecyzować co gdzie jak bo inaczej nawet najbardziej przyjazny kopidołek nie pomoże.

PostWysłany: 26 Kwi 2010 20:49
przez kamil5166
No mój wiek widze Cie zdziwił , trudno. Jak się z tym uporam napisze jaka była przyczyna.

PostWysłany: 06 Maj 2010 13:38
przez operatorek mike
kamil5166, zamknij dopływ oleju odkręć stabilizator i go rozkręć jak ubytek oleju jest duży w środku znajdują się uszczelnienia a najszybciej rozwalił się oring zgarniający.

PostWysłany: 08 Maj 2010 00:28
przez mechanior
zawsze wymieniamy zestaw, bo jak już cieknie to znaczy że przepuszczają wszystkie, zgarniacz jak sama nazwa wskazuje służy do usuwania zanieczyszczeń z tłoczyska by nie niszczyły innych uszczelnień i nie rysowały gładzi i najczęściej jest pierścieniem z tzw"wargą" czyli zimmeringiem a nie o-ringiem który jest w przekroju poprzecznym okrągły więc nic nie jest w stanie zgarnąć...
poza wymianą uszczelnień należy sprawdzić stan gładzi cylindra i tłoka bo uszczelnienia mogą zostać zniszczone przez drobne zadrapania, wgniecenia i ubytki w powłoce chromowej

PostWysłany: 20 Lip 2010 22:08
przez soltysiak80
Najlepiej zawsze wymieniać pakiet uszczelnień