Wyprasuj z koła zębatego tą tulejke , w silniku z tego co widze tez jest dziura sprawdz czy tamtedy nie jest podawany smar do smarowania
z tego co widze to kolo zebate bylo polaczone z silnikiem jakby ta pusta cieniutka rurką ??;///
Jesli tam nie ma przechodzic jakies smarowanie to wyprasuj z kola zebatego tuleje wprasuj nowa z przewierconym otworem na rozmiar do silnika
a w silniku moze by ta rurke rozwiercil jesli nic to nie przeszkadza i wprasowal w silnik tuleje pełną najlepiej nawęglaną no i do tego calego ukladu na koniec kolo zębate
Ale tak mi sie wydaje ze to bedzie historia rodem z mojej pompy olejowej ze starego silnika deutz w sprezarce ukrecila mi sie taka tulejka pewnie juz ze zmeczenia materialu wszystko bym porobil sobie sam z tym prasowaniem i tulejowaniem tylko problem tkwil w tym ze ni "HU HU ... ja" w nowej tuleji laczacej dwa elemety "w twoim przypadku kolo zebate + silnik" nie dalo radu zrobic malego krzyzaczka ktory przepuszczał smar do smarowania kola zebatego i tej tulejki ;///
sprawdz czy tam gdzies nie przechodzi w tej twojej ukreconej rurce jakis otwor do smarowania jak tak to daj se siana i kup nowy elemet ja tak zrobilem i wsio... no ale proba nie strzelba kombinuj moze zaoszczedzisz