wibako

silnik hydrauliczny obrotu kabiny bobcat 322

Forum minikoparek wszystkich producentów

Moderator: mechanior

silnik hydrauliczny obrotu kabiny bobcat 322

Postprzez amigo70 » 28 Lut 2011 20:27

mam pytanie do was koledzy czy zdarzyło wam się kiedyś uszkodzić silnik obracający koparkę a dokładnie odpadła zębatka od silnika ale nie na klinie tylko pękł cały wałek wychodzący z silnika hydraulicznego czy jest jakaś szansa to naprawić a jeżeli tak jaki może być tego koszt?
Image Image
Ostatnio edytowany przez amigo70, 02 Mar 2011 12:37, edytowano w sumie 1 raz

amigo70
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 20 Lut 2011 12:04
  • Miejscowość: wlkp

Reklama

simmet

Postprzez manius » 28 Lut 2011 20:50

czy mi sie zdaje, czy os byla pusta w środku (znaczy z rurki),a poza tym to nie ma prawa sie raczej staćw normalnych warunkach
co do remontu, to nie widze tego inaczej jak nowa os, (lub caly silnik w zaleznosci od mozliwosci), mozesz sie jeszcze pobawic w podtoczenie jednej jak i drugiej czesci, sciagniecie zebatki z urwanej osi,napawac, stoczyc na nowo, do rozmiaru oryginalnego i zalozyc spowrotem,ale ile i jak dlugo to wytzryma to niewiem.

manius
Fachoperator

  • Posty: 1025
  • Rejestracja: 16 Maj 2010 12:18
  • Miejscowość: brzesko
  • Pochwały: 17

Maszyna: cat 442d ;)


Postprzez kamilm1985 » 28 Lut 2011 21:20

Wyprasuj z koła zębatego tą tulejke , w silniku z tego co widze tez jest dziura sprawdz czy tamtedy nie jest podawany smar do smarowania

z tego co widze to kolo zebate bylo polaczone z silnikiem jakby ta pusta cieniutka rurką ??;///

Jesli tam nie ma przechodzic jakies smarowanie to wyprasuj z kola zebatego tuleje wprasuj nowa z przewierconym otworem na rozmiar do silnika

a w silniku moze by ta rurke rozwiercil jesli nic to nie przeszkadza i wprasowal w silnik tuleje pełną najlepiej nawęglaną no i do tego calego ukladu na koniec kolo zębate

Ale tak mi sie wydaje ze to bedzie historia rodem z mojej pompy olejowej ze starego silnika deutz w sprezarce ukrecila mi sie taka tulejka pewnie juz ze zmeczenia materialu wszystko bym porobil sobie sam z tym prasowaniem i tulejowaniem tylko problem tkwil w tym ze ni "HU HU ... ja" w nowej tuleji laczacej dwa elemety "w twoim przypadku kolo zebate + silnik" nie dalo radu zrobic malego krzyzaczka ktory przepuszczał smar do smarowania kola zebatego i tej tulejki ;///

sprawdz czy tam gdzies nie przechodzi w tej twojej ukreconej rurce jakis otwor do smarowania jak tak to daj se siana i kup nowy elemet ja tak zrobilem i wsio... no ale proba nie strzelba kombinuj moze zaoszczedzisz :D :twisted:
Bedzie co ma być

kamilm1985
Fizol

  • Posty: 36
  • Rejestracja: 23 Lut 2011 20:02
  • Miejscowość: Z tad nie widac :D

Postprzez amigo70 » 28 Lut 2011 21:40

koledzy co do nowego dowiadywałem sie cena jest poprostu szokująca 2500 euro

amigo70
Nowicjusz

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 20 Lut 2011 12:04
  • Miejscowość: wlkp

Postprzez mariuszgtv » 01 Mar 2011 18:16

Wytocz z tego trybu ta rurkę, i przyspawaj nową do silniczka, jeśli nie ma tam żadnego smarowania to w spawaj pręt takiej grubości żeby pasował na tryb. Później pospawaj, zakładam że to spawalny stop metali, ale radził bym to zrobić migomatem. Jak długo to będzie działać sam się zastanawiam.

mariuszgtv
Młodszy operator

  • Posty: 157
  • Rejestracja: 21 Sty 2011 14:09
  • Miejscowość: Bieszczady

Maszyna: JCB 804

Firma: N/D


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości

cron

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej