Jardin napisał(a):wczoraj oglądałem cat 302.7 i wacker ez26 wyglądają identycznie
Dla mnie silnik w mini powinien być z tyłu jako naturalna przeciwwaga tym bardziej w maszynach z krótką dupką, a w w/w maszynach jest z boku - nie do końca mnie przekonuje to rozwiązanie.
Jardin napisał(a):Za kubotę kx27-4 powiedzieli tyle co za cat'a. Yanmar sv26 w bardzo podobnej cenie... case cx26c tańszy i volvo ecr25d.
Wyżej masz kolegę Emem, zadzwoń i zapytaj o ofertę na TB228 - najsolidniejsza konstrukcja z powyższych i największe możliwości, ale też jedna wada - długa dupka
W SV26 te sticki to żart, a ten krótki to w ogóle nie powinien zostać wyprodukowany, ubyła jedna rolka jezdna względem starszych modeli.
Jardin napisał(a):Na serwis yanmara w warszawie (dojezdzający z łodzi) ludzie narzekają, wysokie ceny i ostatecznie sprzęty nie naprawione.
Trzeba koniecznie naprawiać w ASO? - są też niezależne serwisy, a tak w ogóle co chcesz naprawiać w tych Yanmarach, mam kilka i wszystkie mają już ponad 4000h i poza wymianą kilku sworzni i tulejek są w oryginale, po prostu nic się z nimi nie dzieje.
Wymiana płynów, filtrów czy wymiana uszkodzonej gąsienicy to chyba nie problem.
Pitas napisał(a):Przeszukałem forum ale niestety wyszukiwarka nie podaje informacji na temat volvo ec27.
To też solidna konstrukcja, jeżeli chodzi o przerób to jest wydajniejsza od popularnej ECR25D, ale mimo wszystko TB228 lepsze.