wibako

Pompa

Forum minikoparek wszystkich producentów

Moderator: mechanior

Pompa

Postprzez stan997 » 20 Cze 2015 23:04

Marka i model maszyny: Cat 301.5
Rok produkcji: 2004
Numer seryjny: 5DW07617
Ostatnio edytowany przez stan997 21 Cze 2015 13:21, edytowano w sumie 4 razy

stan997
Nowicjusz

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 03 Lut 2013 13:57

Reklama

simmet

pompa

Postprzez MARIO/MECALAC » 20 Cze 2015 23:20

Chłopie to że są ó ą ę ł ć to nie wszystko. Ty chcesz ku...a ludzi wykończyć czytaniem na bez wdechu ? :winko: :banan: :banan: :banan: Proszę byś dodał przecinki, kropki tzw znaki interpunkcyjne, każde nowe zdanie zacznij dużą literą. Naprawdę poprawisz czytanie swojego postu, bo teraz to aż się siny zrobiłem czytając to na jednym wdechu :piwo:
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132

Maszyna: MECALAC 12 MXT

Firma: OL-KOP


pompa

Postprzez stan997 » 21 Cze 2015 08:22

Witam mam nadzieję że jakoś przeżyłeś noc,nie wiedziałem że aż tak to kogoś urazi :piwo: :piwo: pozdrawiam

stan997
Nowicjusz

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 03 Lut 2013 13:57

pompa

Postprzez Piotrekk » 21 Cze 2015 09:00

z tym olejem hydraulicznym było kilka razy na forum np tu: viewtopic.php?f=29&t=25188&hilit=olej+hydrauliczny+w+silniku

Piotrekk
Młodszy operator

Maszyna: cat 428 series 2


pompa

Postprzez stan997 » 21 Cze 2015 09:12

Dzięki,problem jest że w mini pompa jest osobno przykręcona i nie widać żeby była jakoś inaczej spięta z silnikiem,może wiesz jak powinny być podpięte przewody od pompy do rozdzielacza?

stan997
Nowicjusz

  • Posty: 20
  • Rejestracja: 03 Lut 2013 13:57

Re: pompa

Postprzez Piotrekk » 21 Cze 2015 10:30