wibako

Kubota Kx41-3s nie odpala

Forum minikoparek wszystkich producentów

Moderator: mechanior

Kubota Kx41-3s nie odpala

Postprzez Makary » 30 Sty 2016 17:34

Marka i model maszyny: Kubota KX41-3s
Rok produkcji: 2006

Witam tak jak w temacie. Po odpuszczeniu śniegów chciałem maszynę odpalić stała na budowie z 3tyg. Wsiadam próbuje odpalić nic. Rozrusznik nie kręci. Słychać tylko puknięcie przy akumulatorze. Jest to jakiś przekaźnik pewnie. Od czego zacząć jestem trochę zielony w tym temacie :(

Makary
Fizol

  • Posty: 38
  • Rejestracja: 22 Kwi 2012 14:37

Reklama

simmet

Kubota Kx41-3s nie odpala

Postprzez MARIO/MECALAC » 30 Sty 2016 17:44

Zacznij od akumulatora a nie od przekaźnika :wall:
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132

Maszyna: MECALAC 12 MXT

Firma: OL-KOP


Re: Kubota Kx41-3s nie odpala

Postprzez Makary » 30 Sty 2016 17:46

Niby próbowałem ma kable odpalić i ciagle to samo ale dla pewności tez naladuje akumulator. Nie twierdze ze to przekaźnik tylko on poprostu daje odgłos "pyk" jest to jedyne co zauważyłem.

Makary
Fizol

  • Posty: 38
  • Rejestracja: 22 Kwi 2012 14:37

Kubota Kx41-3s nie odpala

Postprzez MARIO/MECALAC » 30 Sty 2016 17:53

Ten cały "pyk" to na rozruszniku. Masz za słaby akumulator. Podmień ten w maszynie na jakiś inny sprawny i podepnij go bezpośrednio do maszyny
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132

Maszyna: MECALAC 12 MXT

Firma: OL-KOP