Witam
Pisałem we wcześniejszym temacie o pobieraniu dużej ilości oleju przez silnik myślałem że to uszczelniaczami jednak, dziś rozebraliśmy silnik i się okazało że pierścienie olejowe w kilku miejscach są wytarte nie równomiernie po całości
blok 162mth wcześniej miał zrobiony: szlif 3cylindrów, założone 3 tłoki nad wymiarowe 1.00 z pierścieniami z powodu progu na 3cyl, dziś po rozebraniu znów jest delikatny próg na 3cyl, pierścienie ma zdarte bardziej niż za pierwszym razem pytanie co teraz z tym zrobić?
Wyczytałem na innym forum że pierścienie i gładzie cylindra mogła się wytrzeć z braku honowania? nie zwróciłem uwagi czy były honowane raczej chyba nie, czy to mogło być przyczyną? co teraz zrobić oddać blok do honowania złożyć na nowych pierścieniach i czekać czy się znów za 100mth nie zrobi zasłona dymna.
Mam też głowicę do zrobienia i sie zastanawiam co teraz robić to czy kupić silnik może jakiś inny mocniejszy do tej maszyny?
Proszę o pomoc Pozdrawiam Rafał.