Sekcje (2) od jazdy wchodzą w skład głównego rozdzielacza - dostępny od góry, pod podłogą. Przewody z rozdzielacza wchodzą do górnej części kolumny obrotu i przez nią olej z nadwozia dociera do podwozia. Dolna część kolumny jest połączona z silnikami jazdy za pośrednictwem następnych przewodów (i to raczej jeden z nich uległ uszkodzeniu - z tego, co piszesz). Żeby odkręcić któryś z tych przewodów musisz dostać się do kolumny od spodu (blacha przykręcona do podwozia od spodu na kilka śrub). Dobrze jest wykopać sobie prowizoryczny kanał lub podnieść się na łyżce i PEWNIE ORAZ STABILNIE podbudować podwozie (gąsienice). Z racji, że nie masz rozszerzanego podwozia - odchodzi Ci prosta, ale czasami pracochłonna czynność demontażu siłownika rozsuwania gąsienic). Możesz spróbować zrzucić podłogę w kabinie - węże są przykręcane do boku dolnej części kolumny (po jej obwodzie) i do niektórych czasami wygodniej jest dojść z góry. Kolumna obrotu znajduje się W OSI OBROTU maszyny (pewnie wiesz o tym, ale przypoinam tylko, bo niektórzy nie odróżniają hydromotora obrotu od kolumny obrotu). Jakbyś musiał odkręcać więcej przewodów, to lepiej je sobie oznaczyć.
Podsumowując - nie jest to czynność trudna, tylko czasem czasochłonna (dostęp i ciasnota).
Autor postu otrzymał pochwałę
"Jeżeli coś może się popsuć w wielu miejscach, to uszkodzenie wystąpi tam, gdzie wyrządzi największe szkody."