wibako

JCB 8014 Wymiana pierścieni?

Forum minikoparek wszystkich producentów

Moderator: mechanior

JCB 8014 Wymiana pierścieni?

Postprzez Marek787689604 » 15 Sty 2017 18:19

Witam nie dawno miałem remont silnika i od tego czasu ma przedmuch na cylindrach wiec chciałem wymienić pierscienie na oryginał, jest mozliwa wymiana bez podnoszenia głowicy? jesli tak to proszę o odpowiedzi krok po kroku najlepiej.
pozdrawiam

Marek787689604
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 15 Sty 2017 18:01

Maszyna: JCB8014

Firma: ------------


Reklama

simmet

JCB 8014 Wymiana pierścieni

Postprzez zeppelin zm 15 » 15 Sty 2017 18:39

Pierwszy raz słyszę o takim pomyśle aby wymieniać pierścienie bez ściągania głowicy :lol: Jaki zakres prac był wykonywany przy remoncie silnika skoro ma przedmuchy? Jaki był powód że był robiony remont? Kolego bez urazy ale jeśli nie masz takiej podstawowej wiedzy to lepiej się za to nie bierz bo narobisz sobie bałaganu. A propo to sama wymiana pierścieni nic nie da.
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


Re: JCB 8014 Wymiana pierścieni

Postprzez Marek787689604 » 15 Sty 2017 22:04

Remont silnika był poniewaz koparka zaliczyła glebe i poszła uszczelka a jak robic remon to konkretny wiec wymienilismy wszystko tłoki z pierscieniami lecz pierscienie dalismy zamienniki i ztąd przyczyna jaką opisuje a zeby wyciagnąc tłoki to mysle ze wystarczy ściagnąc miske i razem z wałem wyjdzie

Marek787689604
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 15 Sty 2017 18:01

Maszyna: JCB8014

Firma: ------------


Re: JCB 8014 Wymiana pierścieni

Postprzez Rafał1988 » 15 Sty 2017 22:13

Przed założeniem nowych pierścieni dobrze by było dać do honowania blok

zwalenie głowicy i misy wyjęcie tłoków do góry.

Rafał1988
Fizol

  • Posty: 25
  • Rejestracja: 13 Maj 2015 12:43
  • Miejscowość: Włocławek

Maszyna: Bobcat E14*A*EM

Firma: Xxx


JCB 8014 Wymiana pierścieni

Postprzez zeppelin zm 15 » 15 Sty 2017 22:17

Skoro mówisz że chcieliście zrobić konkretny remont to po co pakowaliście tam jakiś szmelc. Jeśli do tej pory z silnikiem było ok to trzeba było tylko uszczelkę pod głowicą zrobić a nie rozbierać cały silnik jak nic się nie działo. Jeszcze o takiej możliwości nie słyszałem. Główne stopy wału korbowego są zapewne bliżej siebie niż średnica tłoka także wątpię aby się to zmieściło. Nie obejdzie się bez rozebrania poraz kolejny całego silnika. Tuleje w silniku są wymienne ? Czy to całościowy odlew bloku? Z reguły nie wymienia się tylko pierścieni lecz komplet z tulejami np. Stare pierścienie były ułożone do tulei jak założyłeś nowe to one są idealnie okrągłe a tuleje już nie. Gołym okiem tego nie zobaczysz o czym mówię ale tak jest. Nieraz sama wymiana pierścieni tylko pogarsza sytuacje.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała


Wyświetl posty z poprzednich: Sortuj według

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

nazwa

tekst alternatywny × Nie pokazuj więcej