28 Lut 2017 15:49
28 Lut 2017 20:26
05 Mar 2017 09:17
05 Mar 2017 12:12
05 Mar 2017 12:39
05 Mar 2017 13:12
05 Mar 2017 13:34
mechanior napisał(a):na prawdę wiele tutaj jest o tym napisane a skoro to TWOJA KASA i ci na niej zależy to się wysil troszeczkę.
05 Mar 2017 14:10
05 Mar 2017 14:53
05 Mar 2017 15:35
05 Mar 2017 21:05
mario26011 napisał(a):Powertilt przyda się tobie w twardym gruncie
mar0002 napisał(a):Teraz przy 650 mh podczas przeglądu okazało się że są wybite tuleje w siłowniku, oraz co ciekawe otwory swożnia w ramieniu (o ile dobrze pamiętam nie ma wymiennych tuleji pod swożeń w ramieniu jest tylko na siłowniku), naprawa tego gwarancja już nie obejmuje.
10 Mar 2017 23:31
Arcio napisał(a):Po sprawdzeniu na twardościomierzu te z Volvo miały w granicach 40-42HRC więc trudno tu mówić o hartowaniu, nazwałbym je ulepszonymi cieplnie.
10 Mar 2017 23:52
mechanior napisał(a):Taki materiał kupisz teraz w każdej firmie handlującej stalą a i z obróbką nie ma problemu
mechanior napisał(a):z obróbką nie ma problemu
mechanior napisał(a):Panie, ale w Gliwicach to robią za 1500 a pan mówisz 2300 ?!?"...
11 Mar 2017 00:54
13 Mar 2017 20:16
Spyra napisał(a):Czy pracował ktoś na 216 i 219, różnice w parametrach nie wielkie, czy warto dopłacić do 219 ?
Dziękuje.
14 Mar 2017 00:45
Spyra napisał(a):Panowie ponawiam prośbę o praktyczne porównanie tych dwóch modeli ( najlepiej jak ktoś miał do czynienia z jedna i drugą ), różnica w cenie spora, a jak to się przekłada na funkcjonalność ?
Spyra napisał(a):Czy istnieje możliwość, że np. 216 kopiąc w ile ( jak bardzo sucho to bardzo twardy, a jak mokro, co zazwyczaj ma miejsce to się cholernie lepi i ciężej go oderwać ) nie da rady a z 219 nie powinno być problemu ?
14 Mar 2017 08:51
Arcio napisał(a):Większe maszyny też to odczuwają:
https://www.youtube.com/watch?v=e4XhIVUIDZw
15 Mar 2017 23:04
17 Mar 2019 21:28
Arcio napisał(a):Miałem ostatnio stick z EC35C do regeneracji mechanizmu zamykania łyżki i jeżeli dają tuleje stalowe to mają być hartowane, ale niestety te z EC35C ustępują zwykłemu pilnikowi, dla porównania w 303.5C CR są również stalowe hartowane, ale twarde jak szkło - pilnikiem nie da się ich ruszyć.
Po sprawdzeniu na twardościomierzu te z Volvo miały w granicach 40-42HRC więc trudno tu mówić o hartowaniu, nazwałbym je ulepszonymi cieplnie.
17 Mar 2019 23:12