Strona 1 z 1

Brak zolwia

PostWysłany: 06 Gru 2017 18:56
przez kamil301.8
Marka i model maszyny: Cat302.5 c

Witam panow mam problem w mojej mini stracil sie zolw caly czas jedzie na zajacu obojetnie od polozenia przelacznika . Sprawdzilem eleltryke cewki oraz zawory dzialaja nw co jeszcze mozna sprawdzic z gory dziekuje za jakas podpowiedz aha cisnienie do swiwela dochodzi

Brak zolwia

PostWysłany: 06 Gru 2017 19:32
przez mechanior
No to jak dochodzi to jest zając, ma nie dochodzić.
Jak sprawdziłeś zawory i cewki? Co dzieje się z ciśnieniem włączającym szybki bieg po przełączeniu prędkości?

Brak zolwia

PostWysłany: 06 Gru 2017 20:24
przez kamil301.8
Na zajacu cisnienie na przewodzie G jest w swiwelu na zolwiu nie ale zawory chodza sprawdzalem dokladnie przelanczajac przelacznik zawor odbijal cewki maja po 6,8 oma

-- 06 Gru 2017 19:18 --

Powiem tak maszyna caly czas zachowuje sie tak jak by byla caly czas na zajacu cewki ok zawory ok na 100%

-- 06 Gru 2017 19:24 --

Aha jeszcze jedna informacja wymieniany byl wieniec obrotu przewody hydrauliczne sa napewno na swoich miejscach

Brak zolwia

PostWysłany: 06 Gru 2017 20:48
przez mechanior
A co jest na portach prędkości na hydromotorach?
Od kiedy nie ma tego żółwia?

kamil301.8 napisał(a):Aha jeszcze jedna informacja wymieniany byl wieniec obrotu przewody hydrauliczne sa napewno na swoich miejscach

Tylko martwi się nie mylą...

Skoro ciśnienie na prawidłowym porcie złącza obrotowego prawidłowo się zmienia to odpowiedź jest tylko jedna - coś jest sknocone od spodu.

Gdzie jest wymagany regulaminem numer seryjny?

Brak zolwia

PostWysłany: 06 Gru 2017 21:23
przez kamil301.8
Gbb poczatek maszyna na warsztacie jutro moge podac porty predkosci co to ?praktycznie zolww znikl od wymiany wienca

Brak zolwia

PostWysłany: 06 Gru 2017 23:18
przez mechanior
No to jest nagrzebane przy skręcaniu przewodów na swivelu.
Sygnał zmiany prędkości przechodzi przez swivel jest rozdwajany i zasila porty zmiany prędkości na hydromotorach.
Na hydromotorze oznakowane są PS i powinien to być najcieńszy z 4 przewodów (dwa grube od zasilania P1 i P2, jeden cieńszy to przelew T1 lub T2, a najcieńszy PS od zmiany prędkości).

Proszę pisz po polsku...