wibako

Zakup minikoparki

Forum minikoparek wszystkich producentów

Moderator: mechanior

Zakup minikoparki

Postprzez Topsecret » 07 Sty 2018 11:07

Witam, wszystkich w nowym roku:). Mam raki dylemat i trochę jestem w tym zielony. Mianowicie chce kupić minikopareczke do 40-50tys brutto co polecanie ? Mam 3cx jcb i nie zawsze chce ja ciągnąć za sobą na budowy. Mam 1 wywrotkę forda ładowność 1300 kg to myśle ze taka mini 1600 kg spokojnie mogę przewozić. Co polecacie kubota czy yanmar czy inne sprzęty ?

Topsecret
Pomocnik operatora

  • Posty: 74
  • Rejestracja: 08 Kwi 2011 21:31

Reklama

simmet

Re: Zakup minikoparki

Postprzez auto_czescivag » 07 Sty 2018 14:42

Poczytaj temat wyżej i nie tylko tam dużo jest opinii na temat używanych gdzie piszą arcio oraz mechanior. Ja osobiście wybrałem cata. Ja mam sprintera 1240 kg a koparka 1800 na razie kontroli nie miałem

auto_czescivag
Pomocnik operatora

  • Posty: 78
  • Rejestracja: 21 Maj 2017 08:29
  • Miejscowość: TUSZYN
  • Pochwały: 2

Maszyna: cat 301.8c CAT3018CKJSB06538
thwaites 1tonne

Firma: EMIDAR


Zakup minikoparki

Postprzez MARIO/MECALAC » 07 Sty 2018 14:52

poczekajcie na kontrol to zamkniecie działalność szybciej jak otworzyliście. Lawetka używana kosztuje 7 tys i to w eleganckim stanie a wy kombinujecie z wożeniem na pace.
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132

Maszyna: MECALAC 12 MXT

Firma: OL-KOP


Re: Zakup minikoparki

Postprzez auto_czescivag » 07 Sty 2018 15:20

Mam lawetę ale nieraz jadę dwoma maszynami więc muszę. Oczywiście nie wybieram się tym zbyt daleko.

auto_czescivag
Pomocnik operatora

  • Posty: 78
  • Rejestracja: 21 Maj 2017 08:29
  • Miejscowość: TUSZYN
  • Pochwały: 2