wibako

Osprzęt do mini koparki TB225

Forum minikoparek wszystkich producentów

Moderator: mechanior

Osprzęt do mini koparki TB225

Postprzez oloaro » 14 Paź 2021 20:30

Marka i model maszyny: Takeuchi TB 225
Rok produkcji: 2021

Witam , proszę o pomoc w doorze osprzętu do TB 225 z Powertiltem. Jestem zdecydowany zakupić młot i wiertnicę.
Proszę o fachową pomoc zadowolonych użytkowników lub mechaników w doborze modelu i wielkości młota do mini czy lepiej ok. 100 kg czy lepiej cięższy ok 200 kg powiesić.
Osobiście myślę , że lepiej cięższy , bo będzie miał większy udar ale o mniejszej częstotliwości niż ten mniejszy , a chyba ta częstotliwość najbardziej szkodzi koparce, nie do końca się na tym znam , bo nie jestem mechanikiem -który to potem naprawia.
Dziękuję z góry za pomoc Forumowiczów i mam nadzieję , że temat zostanie podjęty , bo słabo tu się robi ostatnio z jakąś wiedzą ,a chyba po to jest to forum :)
Pozdrawiam Aleksander.

-- 04 Paź 2021 23:41 --

Witam, jeszcze chciałbym uzyskać wiedzę na temat młota Tekna T 80 ( bo mam ofertę ale nie znam marki i wydaje mi się za lekki do tej maszyny) oraz na temat wiertnicy X2500 - kpl nie znam firmy.

Pozdrawiam Aleksander.

-- 14 Paź 2021 21:30 --

Witam ,ktoś się może jednak wypowie planuję zakup wiertnicy x 2500 (sporadycznie do wiercenia pod słupki) + mieszalnik do betonu 180l więcej chyba byłby używany (czy to ma sens?)
Jeżeli chodzi o młot to myślę O SOCOMEC DMS 165 lub Epiroc SB 152.
Socomet ma uda 330 J i częstotliwość 1200/min. ,a Epiroc 240 J i 850-1950 /min.
Mam dylemat, który młot będzie lepszy do TB 225 ten z mniejszym udarem ale większą częstotliwością uderzeń czy odwrotnie?
Proszę o pomoc i argumenty za i przeciw.

Pozdrawiam szanownych Forumowiczów.
Aleksander.

oloaro
Pomocnik operatora

  • Posty: 74
  • Rejestracja: 05 Sty 2013 01:01

Maszyna: cat 428e


Reklama

simmet

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości

cron

nazwa