wibako

kiedy forum będzie na tapatalk ?

kiedy forum będzie na tapatalk ?

Postprzez niamek » 03 Lut 2015 17:18

Kiedy to forum będzie dostępne przez tapatalk na androida ? Tak jak każde inne szanujące się forum... w końcu mamy 2015...

niamek
Operator

  • Posty: 323
  • Rejestracja: 30 Lis 2009 14:58
  • Miejscowość: Katowice
  • Pochwały: 4

Maszyna: CAT 428D 2003r. BMT 02630
CAT 428F 2014r. RAK 00364

Firma: www.dall.com.pl


Reklama

simmet

kiedy forum będzie na tapatalk ?

Postprzez MARIO/MECALAC » 03 Lut 2015 18:00

Kolego wszystkim forum chodzi więc nie wiem o co biega? Żona ma starego sony Xperia J i forum działa, na Windows Phone również forum działa więc nie wiem o co biega
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132

Maszyna: MECALAC 12 MXT

Firma: OL-KOP


kiedy forum będzie na tapatalk ?

Postprzez korba71 » 04 Lut 2015 09:23

Dziwne pytanie ja mobilnie korzystam juz od ponad trzech lat na kilku wersjach androida i na wielu urządzeniach mobilnych.

Awatar użytkownika
korba71
Fachoperator

  • Posty: 2158
  • Rejestracja: 10 Sty 2011 22:38
  • Miejscowość: Chorzów
  • Pochwały: 43

Maszyna: volvoec210blc


kiedy forum będzie na tapatalk ?

Postprzez rudesmen » 06 Lut 2015 01:36

Szczerze mówiąc nigdy z tego nie korzystałem, możesz napisać dlaczego warto było by to dodać?

Awatar użytkownika
rudesmen
Fachoperator

  • Posty: 2158
  • Rejestracja: 08 Paź 2005 17:05
  • Miejscowość: Gorzów Wlkp.
  • Pochwały: 49

kiedy forum będzie na tapatalk ?

Postprzez dawidg2 » 06 Lut 2015 09:08

W tapatalku się tylko tematy otwierają, niema grafiki itd. Zdjęcia się otwierają w małej skali. Używam tapatalka do jednego forum, na Windows 8, Kopaczkę normalnie w przeglądarce przeglądam.