Przełącz do głównego szablonu
Wyślij odpowiedź

Problem z silnikiem Deutz

03 Kwi 2016 16:13

Witam.W przesiewaczu Finlay siedzi silnik Deutz BF4M1012C
Obroty stesowane na linke , silnik ciężko odpala ,początkowo nie pokazując dymu z tłumika ,czasami trzeba użyć plaka .Na biegu jałowym pracuje prawidłowo, gdy doda się gazu też i raczej nie dymi. Gdy zejdziemy z wysokich obrotów na niskie to przez pare sekund sie gubi . Większy problem jest wtedy gdy obciążymy silnik ,obroty falują i dziwnie pyrkocze . Nie znam się na tym układzie wtryskowym. Potrzebuję pomocy .Może mi ktoś coś doradzi ?

Problem z silnikiem Deutz

03 Kwi 2016 19:47

Pierwsze podstawowe pytanie : filtry były kiedyś wymieniane?
Jeśli to, to prawdopodobnie ciągnie gdzieś lewe powietrze, do sprawdzenia wszystkie przewody paliwowe między zbiornikiem paliwa a pompką podającą.
Jeżeli to nie pomoże to niech wypowiedzą się inni znający lepiej temat :potluczony:

Re: Problem z silnikiem Deutz

03 Kwi 2016 21:01

Filtry świeże a paliwo raczej się nie cofa. Ale dla pewnosci jutro podłączę ”piątkę” bezpośrednio pod pompkę.

Re: Problem z silnikiem Deutz

05 Kwi 2016 10:09

Podłącz manometr do układu paliwowego i podaj ciśnienie ( na forum pokazywałem jak ) Wyjmij cewkę gaszenia i popracuj bez niej. Cięzkie palenie to raczej układ wtryskowy, zaburzenia pracy to braki w dostarczaniu paliwa. A może je w tym silniku spowodować nawet przytary wtryskiwacz co latwo sprawdzić w ciągu 30 minut. :szukaj:

Re: Problem z silnikiem Deutz

05 Kwi 2016 10:36

Odpalanie zrobione przyczyną był uszkodzony zaworek na powrocie. Więc pali dobrze tylko pozostaje problem z falowaniem obrotów podczas obciążenia. Oraz po zejściu z wysokich obrotów na biegu jałowym traci równą pracę,aż czasami zgaśnie .

Re: Problem z silnikiem Deutz

05 Kwi 2016 10:50

Zacznij sprawdzać to co podałem. To w dalszym ciągu aktualne.

Re: Problem z silnikiem Deutz

07 Kwi 2016 21:35