Strona 1 z 2

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 09 Gru 2017 16:40
przez wojtek.sas
Witam wszystkich co może być przyczyną wycieku oleju w silniku deuza przy tych srubach czy należy je wykręcić i dać silikon "czerwony"
Czy przyczyna leży gdzieś wyżej.

-- 09 Gru 2017 16:40 --

Kurcze nie mogę dodać zdjęcia

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 09 Gru 2017 18:36
przez zeppelin zm 15
Czemu nie możesz?

Re: Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 09 Gru 2017 18:42
przez wojtek.sas
Może teraz pójdzie

-- 09 Gru 2017 18:42 --

Z tel. To trochę trwało konwertacja.

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 09 Gru 2017 18:50
przez zeppelin zm 15
Silikon raczej za dużo nie da. Ja bym wykręcił śrubę podłożył podkładkę miedzianą pod głowę śruby. Jeśli to nie załatwi sprawy to jeszcze jedną pomiędzy blok a tą blachę.

Re: Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 09 Gru 2017 19:46
przez wojtek.sas
Ok w poniedziałek się za to zabieram

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 09 Gru 2017 20:13
przez zeppelin zm 15
Daj znać czy pomogło :D

Re: Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 09 Gru 2017 21:16
przez wojtek.sas
Ależ oczywiście że poinformuję o rezultatach :D

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 09 Gru 2017 23:26
przez Kamal
Wyciek wyżej. Śruby trzymające oblachowanie są nieprzelotowe. Pewnie z osłon popychaczy.

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 10 Gru 2017 00:16
przez mechanior
Ja bym powiedział że spomiędzy bloku i głowicy...

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 10 Gru 2017 01:41
przez dawidg2
mechanior, tam niema połączenia bloku z głowicą bezpośrednio, jest cylinder tłoka jeszcze.

Kamal, też tak podejrzewam że gumki na rurkach popychaczy puszczają. One robią się z czasem twarde. Teraz pewnie jak zimno się zrobiło to zaczęły na maksa puszczać.

Re: Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 10 Gru 2017 07:00
przez wojtek.sas
Widzę że niestety czeka mnie trochę więcej pracy niż tylko podkładki. Ściągnę osłony i wszystko mam nadzieję że się wyjaśni

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 10 Gru 2017 17:00
przez Kamal
Może się zdarzyć że z pod cylindra. Jak ktoś podkładki nie dał. Ale to rzadkość.

Re: Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 11 Gru 2017 14:28
przez wojtek.sas
Silnik jeszcze nigdy nie był rozbierany także wydaje mi się że może te uszczelniacze pod osłonami popychaczy. Będę musiał wyciągnąć silnik i zabrać go do warsztatu bo w "plenerze" słabo to widzę.

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 11 Gru 2017 14:49
przez dawidg2
Wymyj go i sprawdź gdzie leci.

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 12 Gru 2017 12:49
przez Kamal
Taki drobiazg to w plenerze.

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 12 Gru 2017 20:01
przez mechanior
Czy dobrze kombinuję że wystarczy złapać rurkę i wcisnąć ją w dół pokonując siłę sprężyny żeby wysunąć ją z górnego mocowania/uszczelnienia i wyjąć na zewnątrz?

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 12 Gru 2017 20:04
przez zeppelin zm 15
Najlepiej ścisnąć sprężynę odpowiednimi szczypcami (KAMAL ma takie idealnie dopracowane :mrgreen: ) i wtedy rurkę wyjąć. Oczywiście że po zdjęciu klawiatury i wyjęciu laski popychaczy.

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 12 Gru 2017 21:33
przez Kamal
Z tymi szczypcami do ściągania, to nie zawsze... ;) Czasami się gumki zawulkanizuja i.....
Ale mam dorobiony z wałka stopniowany trzpień, wkładasz z góry lekko młoteczkiem i musi wyjść. :)

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 17 Gru 2017 10:02
przez wojtek.sas
W sobotę dopiero zabieram się za remont dam znać jak poszło :D

-- 17 Gru 2017 10:02 --

Witam ponownie niestety nie udało mi się w ten weekend ogarnąć uszczelniaczy. Ponieważ była inna pilniejsza awaria.

Deuz pięcio cylindrowy

PostWysłany: 17 Gru 2017 11:41
przez zeppelin zm 15
O kurde.. Co to za przekładnia