10 Sty 2018 21:32
Marka i model maszyny: Extec-S3
Rok produkcji: 2007
Witam. Chodzi o silnik Deutz BF4 M2012
Od kilku dni zapalała się i gasła kontrolka ciśnienia oleju , w dniu dzisiejszym pali się non stop .
-czujnik sprawdzony ,okablowanie ,filtr nowy,olej norma, kontrolka pali się na wolnych i szybkich obrotach silnika.
Pytanie jakie ma być ciśnienie w tym silniku ,silnik ma 7000 h przepracowane ,pali od strzału czy zimny ,czy ciepły .
10 Sty 2018 21:47
Najlepiej wkręcić manometr i zobaczyć ile jest.. Pisz do kolegi KAMAL to specjalnie od Deutz.
10 Sty 2018 23:28
Dokładnie najpierw manometr. Potem test czujnika i okablowania. Masz przy wymienniku tam gdzie jest wkręcony czujnik ciśnienia. Dodatkowa zaślepkę tam wkręcisz manometr.
11 Sty 2018 23:12
Maszyna naprawiona ,ciśnienie 4 bar na gorącym silniku ,problemem okazał się luz na wtyczce panelu kontrolnego ,przypuszczam że od drgań .Dla wiadomości po przekręceniu zapłonu na panelu musi świecić się dioda od poziomu płynu,oleju i ładowania,a po odpaleniu gasnąć ,a w tym przesiewaczu od razu nie paliła się dioda od oleju i po tym rozpoznałem że to coś z elektryką.
11 Sty 2018 23:16
Ogólnie każdy system jest tak zbudowany.. najpierw test działania kontrolek a potem przechodzą w tryb pracy.. Grunt że z silnikiem wszystko ok
12 Sty 2018 00:13
Silnik mam nowy w zapasie na palecie ,od roku czeka na jedną z trzech maszyn.
01 Lut 2019 16:56
mas zjuz tą masszynę ?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.