Opal ma dwa barwniki inne niz ON. Jeden to czerwony ktory bardzo latwo wywabic wapnem lub "biala ziemia"Potem trzeba dolac barwnika , lub starego oleju(tego uzywaja falszeze ON bo tanszy:)) Drogi barwnik stwaza znacznie wiekszy problem poniewaz mozna go usunac jedynie kwasem!
Co do testerow to wystarczy do probowki wlac opal i troszke kwasu , jesli sie wytraci osad to jest opal, lub sprawdzic odczyn paliwa i wiadomo czy nie bylo juz czyszczone
Tylko po co to robic?????????
koszt opalu to 3 zl za litr+ koszt "czyszczenia" lub ryzyko kary
koszt ON 4.10zl za litr -18%VAT -19 % podatek dochodowy =2,70 zl
Jedyny plus opalu jet taki ze jest czysty i orginalny, a ON?? roznie raz lepszy raz gorszy :0 zalezy kto go zrobil:)
czaem za 4,10 mozna kupic zakwaszony opal z domieszka przepracowanego oleju a to boli przy remoncie silnika
poniewaz forum jest ogolniedostepne napisze tak: moj kolega:) wiele lat jezdzil na opale ale odkad ma firme kupuje ON na fakture bo jest taniej.