wibako

Kobieta w koparko-ładowarce?

O czym tylko chcecie :).

Moderatorzy: peckiel, Dj_Francuz

Kobieta w koparko-ładowarce?

Postprzez Zuzia87 » 28 Paź 2016 08:59

Hej! Mam do was pytanie. Czy kobieta da rade na takim sprzecie? Mam w planach zrobic kurs i cos dalej w tym kierunku ale nie wiem cZy to ma sens? Poki co od 5 lat jezdze autobusem a dwa lata jezdzilam ciezarowka. Zeby nie bylo :faja: To takie marzenie jakby , mieć swoja koparke i cos tam sobie kopac. Co wy na to? Czy to tylko meski zawod :wink: I nie mam czego szukac w tym temacie

Zuzia87
Nowicjusz

  • Posty: 2
  • Rejestracja: 28 Paź 2016 08:25

Maszyna: Jeszcze nie wiem

Firma: Jeszcze nie wien


Reklama

simmet

Kobieta w koparko-ładowarce?

Postprzez MARIO/MECALAC » 28 Paź 2016 12:55

Nikt nie mówi nie, ale zacznij od regulaminu forum.
Proszę nie wydzwaniać w sprawie naprawy Mecalaca. Nie jestem mechanikiem


Jeśli pomogłem nie pisz Dziękuje kliknij POCHWAŁA!!
Rezerwiści To Specjaliści Pędzą Bimber Nawet Z Liści

Awatar użytkownika
MARIO/MECALAC
Fachoperator

  • Posty: 3306
  • Rejestracja: 29 Paź 2009 19:39
  • Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
  • Pochwały: 132

Maszyna: MECALAC 12 MXT

Firma: OL-KOP


Re: Kobieta w koparko-ładowarce?

Postprzez dawidg2 » 28 Paź 2016 14:14

Jak robiłem na ładowarkę to była jedna kobieta najpierw zrobiła na kop-ład a potem na samą ładowarkę. Ale ona gdzieś w ogrodnictwie pracowała.

To tak samo jak na ciężarowych czy na autobusach takie uprzedzenie do kobiet panuje. A jeżdzicie i sobie radę dajecie.

dawidg2
Fachoperator

  • Posty: 6204
  • Rejestracja: 14 Kwi 2008 20:47
  • Miejscowość: Krzemieniewo
  • Pochwały: 134

Maszyna: JCB, Schaeff

Firma: Szukam


Re: Kobieta w koparko-ładowarce?

Postprzez Jarewa » 28 Paź 2016 15:39