wibako

Początkujący

O czym tylko chcecie :).

Moderatorzy: peckiel, Dj_Francuz

Początkujący

Postprzez xxadrian27xx » 16 Lis 2016 21:58

Witam wszystkich jestem nowy na forum mam 21 lat pracuje jako operator szpadla w sieci wod kan z koparkami mam doczynienia na codzień zastanawiam sie naz zrobieniem kfalifikacji co polecacie bo jestem w tym zielony jakąś lekturke czy coś myślałem nad koparko ładowarką i jednonaczyniówce od czasu do czasu przejade się taką czy coś podwioze bardzo mi się to podoba ale niewiem od czego zacząć z góry przepraszam jeżeli ten temat już jest

xxadrian27xx
Nowicjusz

  • Posty: 4
  • Rejestracja: 16 Lis 2016 21:50

Maszyna: Koparka ręczna

Firma: zrób to sam


Reklama

simmet

Re: Początkujący

Postprzez slepy101 » 17 Lis 2016 14:27

Na poczatek to musisz sobie zrobic uprawnienia :) ale jak masz mozliwosc to te od czasu do czasu mozesz zwiekszyc na czesciej nabrac wprawy doswiadczenia i z lopaty przerzucic sie na maszyne :)
" Prostotą i niezawodnościa zawojujesz cały świat " . M Kalasznikow

slepy101
Fachoperator

  • Posty: 583
  • Rejestracja: 23 Cze 2015 12:58
  • Miejscowość: DOL / DW
  • Pochwały: 12

Maszyna: atlas 1304

Firma: Robię na czarno :)


Początkujący

Postprzez puszek_ZGY » 17 Lis 2016 16:38

Jeżeli chodzi o "lekturę" to zapisując się na kurs, szkoła powinna udostępnić treści do przygotowania się do egzaminu.

Praktyki na kursie raczej się nie nauczysz, także dobrze, że teraz powoli wprawiasz się do zawodu ;)

Ponadto na forum jest temat o "pytaniach na egzaminie", jeżeli masz ochotę możesz tam zajrzeć klikając w poniższy link:

viewtopic.php?t=1437

Dodając, z forum możesz również zaczerpnąć wiedzy technicznej, zarówno tą podstawową, jak i bardziej zaawansowaną, po prostu wystarczy odszukać i czytać ;)
Jeśli pomogłem ---> Kliknij "pochwała" ;)

Mój kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCnu2d_ ... Qbz8agHLXw

Awatar użytkownika
puszek_ZGY
Fachoperator

Maszyna: VOLVO EW140C

Firma: -


Re: Początkujący