Jeśli masz pełne a chciałbyś pneumatyczne to pewnie byś musiał pierścienie kupić. Mam 5 wózków i najlepsze są pełne. Zero problemów z przebita itd. Jak nowa i zjedzie się bieżnik można ją raz naciąć. Potem już dochodzi się do miękkiej mieszanki i się szybko zużywa opona.
Ja tam biorę global star opony czy jakoś tak. W miarę tanie i dobre.
Komfort wiadomo inny. Ale u mnie wózki jeżdżą dużo i przestoje związane z przebitą oponą niestety się nie kalkulują.
U mnie jest kostka, płyty, trylinka. wiadomo po płytach najgorzej się jeździ bo łączenia i dziury po hakach na innych nawierzchniach nie ma zbytnio różnicy.
U mnie w bulgarze był problem z pneumatycznymi z tyłu jak się skrecilo za mocno to nie chciał jechać bo duży opór albo się wydawało że opone z felgi zaraz ściągnie. Za duże dziury masz albo za małe koła w wózku do tych dziur. Wiesza Ci tak że koło przednie podnosi? To masz za duże dziury i przechyły. Znam ten problem. Szybko wybijesz sobie tylnia belkę.
Koledzy przemyślałem sprawę i kupuję nowe felgi w blizniaku .Opony pneumatyczne.Plac jest zbyt nierówny. W dodatku lekko pochyły. Zwiększając rozstaw opon wózek będzie bardziej stabilny .
-- 09 Kwi 2017 11:44 --
Znalazłem dość fajne kompletne koła na przód.Orientujecie się jak zweryfikować rozstaw szpilek ? Czy jest tak że dla danego rozmiaru opony jest standardowy rozstaw mocowania?
Sytuacja wygląda następująca .Udało mi się kupić dość taniej nowe opony CONTINENTAL IC4O z konkretnym bieżnikiem .
Felgi zamontowałem te które miałem.Natomiast wypiaskowałem je i polakierowałem.
Dziś trochę pojezdziełem .Powiem tak,dzień o nocy.Teraz to jest jazda.Prześwit wzrósł dwukrotnie. Wózek praktycznie nie odczuwa dziur.Nie trzeba również dodawać tyle gazu.Po prostu ma lżej,