Moderatorzy: peckiel, Dj_Francuz
adamzwirownia
Pomocnik operatora
Maszyna: VOLVO EC240CL LIEBHERR 554 Atlas 1704lc EXTEC 5000st
Firma: kopalnia
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
adamzwirownia
Pomocnik operatora
Maszyna: VOLVO EC240CL LIEBHERR 554 Atlas 1704lc EXTEC 5000st
Firma: kopalnia
dzierzan
Fachoperator
Maszyna: JCB 3CX
MB Actros 2635 PK12000
MB Actros 3241
Firma: Transportowa
adamzwirownia napisał(a):a 19350 ładowności to jak na czteroośkę w polsce i tak ładnie:)
dzierzan napisał(a):Kupując 3 ośkę oglądaliśmy MAN-a 6x6 z DMC w dowodzie 33t. Kupując takie auto mogę nim wozić legalnie 16t (bo tyle miał ładowności), potrzebuję jakichś zezwoleń
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
filip.s
Nowicjusz
Maszyna: Yanmar B15
Firma: Elektryczna
Pavlo1
Operator
Maszyna: jcb 803, 3cx
Firma: fhu izd
arturhhh
Operator
Maszyna: case 695 iveco eurotrakker atlas 1304 iveco daily
Firma: usługi
Jarewa
Fachoperator
filip.s napisał(a): Diagnosta niech Ci do na kartce A4 i nie zmarnujesz okienka.
Pavlo1 napisał(a):Żadne ITD nie ma prawa tego zmieniać.
Pavlo1 napisał(a):Przepisy w Polsce są interpretowane na różne sposoby i zawsze to urzędnicy mają rację.. I do momentu jak to się nie zmieni nie będzie porządku i świętego spokoju. A jak zechcesz pojechać do Niemiec na robotę to co dowód zmienisz bo tam może więcej wozić?
arturhhh napisał(a):chory jest fakt karania za wjazd na zakaz tonażowy 500 plus 6 pkt to tylko mógł wymyślić idiota, któremu przeszkadzają ciężarówki na jego drodze;
Jarewa napisał(a):gdyby koło twojego domku zaiwaniały ciężarówki 4 osiowe z DMC 60T. Każdy to widzi inaczej.
Jarewa napisał(a): Każdy to widzi inaczej. Polskie drogi nie są przystosowane na takie tonaże i osobiście sam bym był przeciwny jak by mi zaczynały szklanki w domu grać a uwierz że potrafią grać nawet przy dopuszczalnym bo oczywiście PAN kierowca nawet nie raczy zwolnić na nierównych drogach.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Piotr mc 85 napisał(a):Czteroosiowe??? to trzeba ponad 42 tony ładować, moim zdaniem nie wykonalne, u mnie są paki po 22m3 i 36t to max. i to tylko po kopalni bo góra na pace metr wyżej kabiny.Jarewa, chyba chodzi o pięcioośki?
Jarewa
Fachoperator
Jarewa napisał(a):ale jak zaczęły się pojawiać 4 ośki to zaczęli lidzie szumieć i gmina postawiła znak 3,5t na polnej i przyszło jeździć dłuższa drogą 20km. A rozmawiałem z mieszkańcem to tylko dlatego był szum bo PAN kierowca nie raczył wolno jechać spokojnie po wybojach.
Piotr mc 85
Fachoperator
Maszyna: VOLVO L150E, XCMG ZL50GCE, Hanomag55D,W K611, CAT 301.5
Firma: Kopalnia
Pavlo1
Operator
Maszyna: jcb 803, 3cx
Firma: fhu izd
Piotr mc 85 napisał(a):W jakich stronach mieszkasz?
Jarewa
Fachoperator
dawidg2
Fachoperator
Maszyna: JCB, Schaeff
Firma: Szukam
Jarewa
Fachoperator
Pavlo1
Operator
Maszyna: jcb 803, 3cx
Firma: fhu izd
Chuck_M
Operator
Maszyna: JCB 3CX Super Sitemaster, Mecalac 714MW
Firma: M
Pavlo1 napisał(a):Nawet na dłuższych trasach wielu przeładowuje
Jarewa
Fachoperator
zależy jaki gruz, jak się ładuje i na jaką naczepę, bo są normalne, są muldy o poj np 24m3 do kruszyw które spokojnie wytrzymują ostrzejsze traktowanie bo są do tego przystosowane, sam kształt w literę U dużo daje. Niższe burty też robią swoje bo się nie zrzuca ładunku z 1,5m tylko z np 70 cm.Pavlo1 napisał(a):Nawet na dłuższych trasach wielu przeładowuje, a wywrot aluminiowy ciekawe jak się sprawuje przy gruzach itp. Bo słyszałem niepochlebne opinie.
dawidg2
Fachoperator
Maszyna: JCB, Schaeff
Firma: Szukam
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości