Problem z dokreceniem glowicy.
Wysłany: 19 Maj 2017 23:10
Dziś zamontowalismy głowice.Jednak nie do końca tak jak chcieliśmy.Silnik to przemysłowy Nissan K15.
Głowica jest przykrecana na 10 śrub M10.O długości 110mm.Gwintu ma na sobie na długości 25mm.
Tyko 4 śruby udało się przykrecic na 90 Nm.
Natomiast reszta na 70Nm,ponieważ było blisko do ukrecenia śrub.
Nie wiem czemu tak jest.Kolega ma większe doświadczenie i nie spotkał się z takim zjawiskiem.
Koledzy doradzcie co zrobić w takiej sytuacji.
Co dziwne silnik prawie nie posiadał luzow zaworowych.
Teraz jedzie bardzo ładnie.Ale martwi mnie co z tą głowica będzie.Boje sie ze znowu woda przejdzie do komory spalania.
Głowica jest przykrecana na 10 śrub M10.O długości 110mm.Gwintu ma na sobie na długości 25mm.
Tyko 4 śruby udało się przykrecic na 90 Nm.
Natomiast reszta na 70Nm,ponieważ było blisko do ukrecenia śrub.
Nie wiem czemu tak jest.Kolega ma większe doświadczenie i nie spotkał się z takim zjawiskiem.
Koledzy doradzcie co zrobić w takiej sytuacji.
Co dziwne silnik prawie nie posiadał luzow zaworowych.
Teraz jedzie bardzo ładnie.Ale martwi mnie co z tą głowica będzie.Boje sie ze znowu woda przejdzie do komory spalania.