Jezeli chodzi o sama tatre 148 to duzo lepsza od 815,pali kupe mniej, z wygladu no coz urok tamtych czasow, wiadomo wiekowo duzo starsze wkoncu to poprzednik 815, jezeli chodzi o teren to wiadomo o tatrze nie cza za wiele mowic jezeli dzialaja jej blokady napedy to idzie jak czolg w terenie
A jezeli chodzi o UDS-a
to tak 113 z tego calego ustrojstwa byly chyba jeszcze najlepsze 113 paradoksalnie miala mozliwosc jazdy z kabiny operatora czego w 814 nie zrobili, w aucie silnik wiadomo w koparce jak sie myle zetora motor montowali, jedyny mankament uds-a jest taki ze zanim to sie splecie to kazda kop-lad by cie obkopali do okola, druga sprawa obrot tylko 180 stopni pomimo ze to niby obrotowka, jezeli chodzi o plusy no to kopanie wszelakiego rodzaju komor itp no to jest zaleta bo wsadzisz sobie lyzke pionowo na dol tam gdzie chcesz, pozatym kolego do jakiego rodzaju prac chcesz tego uds-a ??
Pozdrawiam