wibako

brak doświdczenia - czy warto kupić koparko-ładowarkę na usł

O czym tylko chcecie :).

Moderatorzy: peckiel, Dj_Francuz

brak doświdczenia - czy warto kupić koparko-ładowarkę na usł

Postprzez pejter » 06 Sty 2020 23:16

Witam serdecznie forumowiczów,
Jestem tutaj nowy i mam pytanko czy warto zakupić koparko-ładowarkę z zamiarem świadczenia usług w okolicy nie mając żadnego doświadczenia?

Otóż zrobiłem sobie odpowiednie uprawnienia i pomyślałem kupić maszynę, ale obawiam się,że nie będę umieć wykonać roboty u klienta bo tak na prawdę nie mam doświadczenia ja co ugryźć by zrobić to dobrze bo jak wiadomo, trzeba mieć pomysł i wyobraźnie przed wykonaniem usługi. Nawet kopanie fundamentów to jak kopać by się nie obkopać w kolo. Dryk do tego mam bo jestem wychowany na wsi i ursusem śmigam,ale to nie to samo :)

Kurs zdany,ale życie to życie :D

A i jeszcze temat maszyny otóż nie mam zbyt wiele pieniędzy bo max 50-55tyś i teraz nasuwa się pytanie czy nie kupię złoma i wpadnę w jeszcze gorsza sytuację. Rozważam CAT 428B oraz JCB 3CX tylko,że w tej kwocie to stać mnie na stary model z obrotem osprzętu kaparkowego na listwie co słyszałem,że jest lipne ,ale przecież każdy kiedyś zaczynał i nie miał od razu maszyny za 250tyś.

Proszę o poradę i już teraz dziękuje i pozdrawiam.

pejter
Pomocnik operatora

  • Posty: 81
  • Rejestracja: 06 Sty 2020 23:01
  • Miejscowość: Myszków

Maszyna: Cat 428B

Firma: może kiedyś "u siebie"


Reklama

simmet

brak doświdczenia - czy warto kupić koparko-ładowarkę na usł

Postprzez zeppelin zm 15 » 06 Sty 2020 23:20

Idź gdzieś do roboty, nabierz wprawy i zobacz czy wogóle ci to idzie. Takich jak ty jest na pęczki, kupić maszynę to pryszcz, załóż firmę, ubezpiecz, to nie taki łatwy chleb tylko "usiąść i kopać".
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy w błocie z świnią.
Po pewnym czasie zauważasz że świni się to podoba.

zeppelin zm 15
Fachoperator

Maszyna: Wszystkie

Firma: Wspaniała