wibako

Mam kwity a nie mam roboty.

O czym tylko chcecie :).

Moderatorzy: peckiel, Dj_Francuz

Czy jestem atrakcyjny na rynku pracy?

Tak
9
82%
Nie
2
18%
 
Razem głosów : 11

Mam kwity a nie mam roboty.

Postprzez dariusz111a » 27 Maj 2009 00:39

Witam wszystkich forumowiczów.
Czy może mi ktoś wytłumaczyc dlaczego tak jest w naszym kraju?
Już przedstawiam mój problem. Otóż jestem młody mam 23 lata. W swoim krótkim życiu zdobyłem już prawo jazdy kat B i C. uprawnienia na wózki widłowe (staż 2 lata, doświadczenie na wózkach do 6t), uprawnienia na żurawie samojezdne IIIŻ na wybrane typy m.in Jelcz 10t, w niedługim czasie idę na koparko-ładowarki. wszystkie te maszyny bardzo mnie interesują i mam zapał do tego. Nie jestem zielony. Kocham ciężki sprzęt.
Moje pytanie jest takie: Mając tyle uprawnien nie mogę znaleźc pracy, dlaczego? Co jeszcze muszę zrobic? Może ktoś mi podpowie?

Serdecznie dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich forumowiczów

Proszę o wypełnienie ankiety. Może to mnie jakoś podbuduję :cry:
Gdy jadę STARem 200, wszystkie laski piszczą w mieście.

Awatar użytkownika
dariusz111a
Pomocnik operatora

  • Posty: 55
  • Rejestracja: 20 Maj 2009 16:03
  • Miejscowość: warmińsko-mazurskie
  • Pochwały: 1

Reklama

simmet

Postprzez ser1022@wp.pl » 27 Maj 2009 09:12

co musisz zrobić??? dogadać się z przyszłym szefem że będziesz do listy godzin pracy codziennie przypinał min. 20zł :wall:
tak na serio teraz. to jest Polska i tu nigdy nie było i nie będzie dobrze. w tej chwili to najlepiej jakbyś miał jeszcze jakieś 10 lat doświadczenia na tym wszystkim. nie masz znajomości nie ma pracy.
NIC NA SIŁE, WSZYSTKO MŁOTKIEM

ser1022@wp.pl
Nowicjusz

  • Posty: 7
  • Rejestracja: 06 Maj 2009 09:26
  • Miejscowość: Radom

Postprzez dariusz111a » 27 Maj 2009 12:04

Jeszcze dwa lata temu to były takie czasy, że prace na wózek mogłem dostac w wielu zakładach. Przebierałem w ofertach. Przypominam, że wtedy też nie miałem doświadczenia